معاون عمرانی وزیر کشور: باید اعتبارات ویژه ای به بخش زیرساختی در خوزستان اختصاص دهیم

اهواز (پانا) -  مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور که برای شرکت در نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستانبه این استان سفرکره است ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقرر شد چهار جلسه در خصوص حوزه های مختلف در خوزستان برگزار و موضوعات مربوط به آنها پیگیری شود.

کد مطلب: ۹۱۶۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون عمرانی وزیر کشور: باید اعتبارات ویژه ای به بخش زیرساختی در خوزستان اختصاص دهیم

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم امسال بتوانیم شهرها و روستاهایکم برخوردار استان را حمایت کنیم، به پانا گفت: با توجه به اینکه خوزستان بیشترین آسیب از سیل را در کشور دید قرار شد کمک هایی که به استان در بحث مسکن،زیرساختهای شهری و روستایی دنبال شود.

جمالی نژاد با اشاره به لغو ویزای اربعین از سوی کشور عراق و استقبال زوار اربعین از این طرح عنوان کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود اربعین امسال با استقبال زیادی از سوی زائرین مواجه شود، زیر ساخت های مناسب باید برای تردد آنها مهیا شود.

او ادامه داد: مقرر شد از زیرساخت هایی که در مرزها باید فراهم شود بازدید و اماکنی که به ویژه در سیل آسیب دید و نیاز به ترمیم و بازسازی هر چه سریعتر اصلاح و آماده شود.
جمالی نژاد به تغییر و وتحولات شهرداری کلان شهر اهواز هم گریزی زد و بیان کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که در شورای شهر و شهرداری صورت گرفت با این حوزه ها نیز جلسه ای خواهیم داشت و موضوعات اهواز را دنبال خواهیم کرد.

او در رابطه با مهمترین چالشی که استان در حوزه زیر ساختی در آستانه اربعین حسینی ممکن است با آن روبرو شود، عنوان کرد: اگر مرز خسروی امسال بتوانیم در کنار مرزهای دیگر داشته باشیم مشکل تردد زایران حل خواهد شد.

جمالی نژادبا بیان آسیبهای حداکثر ی به زیرساخت های استان بیان کرد: متاسفانه در خوزستان اکثر زحمات دستگاه ها در سالهای گذشته در بخش زیر ساخت ها در اثر سیل آسیب دید که باید اعتبارات ویژه ای به این بخش اختصاص داده شود تا مشکل قبل از اربعین رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار