رئیس کمیته امداد امام خمینی بهاباد: 670 حامی در بهاباد ایتام را حمایت می کنند

بهاباد (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد گفت: 670 نفر از شهروندان خیر بهابادی با کمک های ماهانه خود ایتام را حمایت می کنند.

کد مطلب: ۹۱۶۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی  بهاباد: 670  حامی در بهاباد ایتام را حمایت می کنند

رمضان باقری با بیان اینکه تا کنون 670 نفر حامی حمایت 64 یتیم و 128 نفراز ایتام طرح محسنین را به عهده دارند گفت : حامیان ایتام ماهیا نه مبلغی بین 20 تا 50 هزارتومان به حساب آنها واریز می کنند .

وی گفت: کسانی که توانایی و نیت خیرخواهانه دارند می توانند به نیازمندان ایتام و فقرا از نظر مالی و معنوی کمک کنند به کمیته امداد امام خمینی ره این شهرستان مراجعه کنند .

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد تصریح کرد : اجرای طرح اطعام نیازمندان یکی از طرح های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است که به منظور بهره مندی جامعه هدف از برکات معنوی این ماه صورت می گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد عنوان کرد: طرح های حمایتی متنوعی در حمایت از خانواده های نیازمند توسط کمیته امداد اجرا می شود که خیران می توانند با مشارکت در این طرح ها از محرومان و مستمندان دستگیری کنند.

باقری یادآور شد : توسط یکی از خیرین شهرستان دراین ماه مبارک تعداد 250 پرس غذای گرم تهیه وبین ایتام ونیازمندان این نهاد در سطح شهرستان توزیع شد .

به896 خانواردر قالب 1780 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد استفاده می کنند.

خبرنگار بهاباد : مهدی اخوان بهابادی

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار