مدیر بازرسی اصناف آذربایجان غربی:

گوشت منجمد به نرخ دولتی در ارومیه توزیع می شود

ارومیه (پانا)- مدیر بازرسی اصناف آذربایجان غربی از توزیع گوشت منجمد به نرخ دولتی در ۸ نقطه شهر ارومیه خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
گوشت منجمد به نرخ دولتی در ارومیه توزیع می شود

کرمعلی حق دوست که در سالن جلسات این اتاق برگزار شد افزود: از امروز به مدت ۳روز در ۸ نقطه از شهر ارومیه ازجمله مناطق امینی، المهدی، صمدزاده، حسین آباد، البرز ،ایثار و مدرس گوشت منجمد بانرخ دولتی توزیع می شود و بازرسان اتاق از واحد های عرضه گوشت بازرسی می کنند.

وی بااشاره به اینکه درسال گذشته تعداد ۱۱هزارو ۴۰۰ مورد بازرسی از صنوف در سطح استان انجام شد تصریح کرد: ازاین تعداد بازرسی انجام شده ۵هزار و۵۸۴ مورد تشکیل پرونده شد و به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم ارجاع داده شد.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده درسال گذشته ۲۵ میلیاردو ۱۸۵ میلیون و ۲۸۴ هزار ریال بود.

حق دوست بااشاره به اینکه در سال گذشته۵ هزارو ۷۵۱ شکایت مردمی از صنوف در سطح استان ثبت شده است یاد آور شد: در سال گذشته میزان بازرسی ها۳درصد، پرونده های تکمیلی۵۸ درصد، ارزش ریالی پرونده ها۱۹۳ درصد و شکایت مردمی ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

مدیر بازرسی اصناف آذربایجان غربی بااشاره به اینکه ازسال ۹۷ رسیدگی به تخلفات نانوایان نیز برعهده نظارت و بازرسی اصناف قرار گرفته است اظهار کرد: سال گذشته از۲۶۱ گزارش مردمی و۴هزارو ۷۹۸ مورد بازرسی انجام شده در سطح استان ۳۳۹ پرونده با ارزش ریالی ۶۴۶ میلیون و ۴۰۶ هزار ریال ارزش تخلف تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار