روابط عمومی تریبون سازمان و ویترین عملکرد یک دستگاه است

خرم آباد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:روابط عمومی تریبون سازمان و ویترین عملکرد یک دستگاه است .

کد مطلب: ۹۱۵۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی تریبون سازمان و ویترین عملکرد یک دستگاه است

رضا زینی وند مقدم با تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات از تلاش و کوشش این مجموعه و روابط عمومی های مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان لرستان تقدیر و تشکر کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تبیین اهمیت کار روابط عمومی ها گفت: همکاران خوب ما در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، تلاش زیادی در خصوص اطلاع رسانی و پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت به کار بسته اند که جای تقدیر دارد .

زینی وند مقدم تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌ و سازمان‌ بستگی به عملکرد روابط عمومی دارد چراکه روابط عمومی با نقش حساس خود و با اطلاع رسانی به موقع می تواند افکار عمومی را در جهت مثبت یا منفی متاثر کند.

وی با اشاره به انعکاس اخبار و اطلاعات دستگاه در روابط عمومی گفت : امروز دانستن اخبار، اطلاعات و آگاهی یافتن ،حق همه مردم و جامعه هدف است .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: روابط عمومی تریبون سازمان و ویترینی است که عملکرد دستگاه را به نمایش می گذارد.

زینی وند مقدم با اشاره به عملکرد خوب روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: این مجموعه در همه حوزه‌ها به خوبی عمل کرده است .وی با اشاره به سیل اخیر و اطلاع رسانی کامل ، جامع و بسیار چشمگیرآن گفت : این سطح از اطلاع رسانی و پوشش خبری نشان از توان حرفه ای، آگاهی و درایت این عزیزان و تسلط آنان بر این حرفه سخت و دشوار است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص اینکه روابط عمومی باید خبرساز باشد گفت : لازم است مدیریت اخبار و اطلاعات منتشر شده دستگاه در اختیار روابط عمومی باشد و سایر پایگاههای اطلاع رسانی دستگاههای دیگر بعنوان مرجع به این حوزه مراجعه کنند و اخبار تعلیم و تربیت را از سایت رسمی آموزش وپرورش استان لرستان دریافت نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات خوب انجام شده در این حوزه ، گفت : روابط عمومی یک پل ارتباطی بین سازمانی و برون سازمانی است.

خیر اله خیرایی با تقدیر از عملکرد این مجموعه خاطر نشان کرد : باید هوشیار باشیم تا به آموزش و پرورش با دید مثبت نگریسته شود وهمواره نیمه پر لیوان در معرض دید عموم قرار گیرد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: حیات و پویایی آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی به توان حرفه‌ای و فن و مهارت های روابط عمومی مربوط است.

نصرالله بازگیران گفت: در سال جاری اقدامات آموزشی به خوبی به تصویر کشیده شده اند که جای تقدیر و تشکر دارد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن تبریک و تهنیت این مناسبت گفت: نقش روابط عمومی در ایجاد نوع نگاه جامعه به دستگاه بر کسی پوشیده نیست .

حجت اله مومنی تصریح کرد: یکی از وظایف روابط عمومی ها علاوه بر اطلاع رسانی، دریافت و کشف چالش هاست چرا که آینده نگری و اتخاذ تصمیمات و کنترل درون سازمانی به اندازه نگاه برون سازمانی، مهم است .

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان همچنین در این جلسه با اشاره به نقش اطلاعاتی مدیران گفت: مدیر یک دستگاه در نقش گیرنده اطلاعات ،نشر دهنده اطلاعات و سخنگوی دستگاه است که هر سه مورد به روابط عمومی مربوط می شود .

سید عیسی سهرابی گفت: ۳۳درصد نقش های یک مدیر را روابط عمومی فعال انجام می دهد.

وی با تجلیل از مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به خاطر برگزاری این جلسه گفت: در روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تیمی داریم که با دلسوزی به همه بخش ها وفادار هستند و با اینکه خودشان کمتر دیده می‌شوند فعالیت های همه دستگاه را به خوبی به نمایش می گذارند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان این جلسه بمناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با اهدای لوح سپاس از تلاش مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تقدیر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار