مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی :درآمد 21 میلیارد و 369 میلیون ریالی تولیدات زندانیان

بیرجند(پانا)-مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی در رابطه بادرآمد 21 میلیارد و 369 میلیون ریالی تولیدات زندانیان خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی :درآمد 21 میلیارد و 369 میلیون ریالی تولیدات زندانیان

علی هاشمی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی در رابطه بادرآمد 21 میلیارد و 369 میلیون ریالی تولیدات زندانیان خبرداد و افزود : خراسان جنوبی در سال 97 در بحث حرفه آموزی و اشتغال زندانیان، دومین استان کشور بود.

هاشمی افزود: در این مدت هزار و 987 نفر رشته های فنی و حرفه ای، هزار و 496 نفر با همکاری جهاد کشاورزی رشته های کشاورزی دامپروری و طیور و 96 نفر هم با همکاری اداره میراث فرهنگی، رشته های صنایع دستی را فراگرفتند که در مجموع 2 هزار و 570 نفر گواهینامه مهارت دریافت کرده اند.

او گفت: کارگاههای خیاطی زندان هم آمادگی دریافت سفارش لباس فرم با قیمت پایین را دارند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اشاره ای به فعالیتهای فرهنگی در زندانهای استان هم کرد و گفت: تاکنون 900 نفر از زندانیان و حدود 300 نفر از خانواده های آنان، حافظ یک تا 30 جزء قران کریم شدند.

هاشمی با بیان اینکه پارسال 2 نفر از زندانیان جرائم سبک از پابند الکترونیکی استفاده کردند گفت: دستگاه هایی که در زمینه مجازات های جایگزین،می توانند پذیرنده باشند از دادگستری تقاضا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار