قرارداد کدام ستاره‌ها با استقلال تمام شده است؟

تهران (پانا) - مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال با پایان فصل مسابقات لیگ برتر از این تیم جدا شد.

کد مطلب: ۹۱۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد کدام ستاره‌ها با استقلال تمام شده است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم استقلال با پایان مسابقات این تیم در لیگ برتر از جمع آبی پوشان جدا شد. این بازیکن با آبی پوشان به امارات هم سفر نخواهد کرد و قرار است برای فصل جدید لیگ ترکیه راهی فنرباغچه شود. این بازیکن در دیدار روز 9 اسفند ماه سال گذشته مقابل فولاد خوزستان دچار آسیب دیدگی شد و از آن تاریخ دیگر برای آبی پوشان به میدان نرفت.

همچنین طارق همام بازیکن عراقی استقلال که با این باشگاه ۲ سال دیگر قرارداد دارد از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد. ظاهرا با توجه به اینکه وی مدت‌ها است از باشگاه استقلال مطالباتش را دریافت نکرده پیگیر فسخ قرارداد یکطرفه با استقلال است و اقدامات نهایی را در این زمینه انجام داده است.

سید مهدی رحمتی،سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، ووریا غفوری، علی کریمی و امید نورافکن 7 بازیکنی هستند که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده و تکلیف آنها برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. در این بین نورافکن برای ماندن در استقلال باید از باشگاه شارلروای بلژیک رضایتنامه بگیرد.

نفراتی مثل فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان،مهدی قائدی، محسن کریمی، روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان و رضا کریمی 13 بازیکنی هستند که با باشگاه استقلال قرارداد دارند. در مورد ماندن تعدادی از این بازیکنان مثل تیموری، محمدی‌مهر،محسن کریمی و ... باشگاه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

پاتوسی، ایسما و منشا سه بازیکنی هستند که باشگاه استقلال با آنها قرارداد یک سال و نیمه امضا کرده اما مسئولان این باشگاه باید مبلغی را به پاتوسی و ایسما پرداخت کنند تا این نفرات فصل آتی هم در جمع آبی پوشان حضور داشته باشند.

بازیکنانی مثل رضا آذری، شاهین طاهرخانی، سجاد آقایی، مهدی نوراللهی، رضا کریمی و... در فهرست زیر 23 سال آبی پوشان حضور دارند و آنها در این تیم در فصل آینده باقی خواهند ماند.

با این شرایط تا امروز 3 بازیکن(صیادمنش، خسرو حیدری و طارق) از جمع آبی پوشان جدا شده اند و مسئولان این باشگاه در تدارک جایگزینی تعدادی بازیکن به جای آنها هستند.

این در شرایطی است که تکلیف سرمربی فصل آینده استقلال هنوز مشخص نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار