قیمت پیاز تا ۴ هزار تومان کاهش یافت

تهران (پانا) - قیمت هر کیلوگرم پیاز در سطح خرده فروشی تا ۴ هزار تومان کاهش یافت، این درحالی است که قیمت این محصول تا ۱۵ هزار تومان نیز افزایش یافته بود.

کد مطلب: ۹۱۵۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
قیمت پیاز تا ۴ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش تسنیم قیمت پیاز در سطح خرده فروشی تا هر کیلوگرم 4 هزار تومان کاهش یافت هر چند که در برخی از خرده فروشی ها این محصول کماکان قیمت بالاتری دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده قیمت پیاز در استان های جنوبی تولید کننده این محصول، کاهش قابل توجهی داشته است و به قیمت هزار و 500 تومان از کشاورزان خریداری میشود اما نرخ مصوب این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران کاهش نیافته و نرخ مصوب آن کماکان 3 هزار و 500 تا 5 هزار تومان هفته قبل است.

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: قیمت انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت هفتگی اعلام می شود به همین منظور برای تغییر قیمت و یا کاهش قیمت احتمالی پیاز باید تا فردا صبر کرد.

وی افزود: در موارد اینچنینی قیمت مصوب یک محصول ممکن است در اواسط هفته نیز تغییر کند اما در باره پیاز تغییر قیمتی اعلام نشد است.

بنابراین گزارش با وجود اینکه هنوز نرخ مصوب جدید انواع میوه و صیفی از جمله پیاز برای هفته جاری اعلام نشده است اما نرخ این محصول در برخی از خرده فروشیها کاهش داشته به قیمت هرکیلوگرم 4 هزار تومان به فروش می رسد.

گفتنی است با ورود حجم زیادی از تولید پیاز مناطق مختلف کشور، نرخ پیاز کاهش یافته است و روند کاهش قیمت این محصول طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار