معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی :آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس 28 خرداد 98 برگزار می شود

تبریز ( پانا ) - معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون حضوری الکترونیکی برای داوطلبان مدیریت مدارس در 28 خرداد ماه 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی :آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس 28 خرداد 98 برگزار می شود

عاشور اکرمی یادآور شد: «در اجرای سیاست مدرسه محوری در برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان ها آزمون حضوری الکترونیکی برای داوطلبان مدیریت مدارس در 28 خرداد ماه 98 برگزار می شود».

معاون اموزش متوسطه استان گفت: « این آزمون روی سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزشی فرهنگیان به آدرس http://ltms.medu.ir برگزار خواهد شد».

وی تاکید کرد: «کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در شهرستان ها ترتیبی اتخاذ فرمایند تا به همه واجدین شرایط که اسامی آنها در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اطلاع رسانی شود».

اکرمی با تاکید بر اینکه این آزمون بر اساس منابع محتوایی برگزار می شود که قبلاً در سامانه های آموزش و پرورش اطلاع رسانی شده، افزود: «منابع و محتوای آزمون علاوه بر اطلاع رسانی قبلی از تاریخ 25/02/1398 در سامانه http://ltms.medu.ir برای تمامی داوطلبان پست مدیریت مدارس نیز در دسترس است».

وی تصریح نمود:«هر داوطب مطابق منابع آزمون 100 سوال در 10 محور پاسخ خواهد داد مدت آزمون 100 دقیقه و به پاسخ غلط نمره منفی تعلق نمی گیرد».

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کسب حداقل 60 درصد از نمره آزمون برای ورود داوطلب به مرحله بعدی ضروری است، گفت: « بعد از آزمون مصاحبه حضوری قبول شدگان هفته اول تیر ماه صورت می گیرد پس از اجرای مصاحبه فهرست اسامی قبول شدگان اعلام می شود».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار