با کارشکنی های سفارت انگلیس؛

دومین تکواندوکار آذربایجان شرقی نیز از کسب سهمیه المپیک بازماند

واکنش مربی میر هاشم حسینی در شبکه اجتماعی

تبریز (پانا)- عرفان ناظمی تکواندوکاران آذربایجانشرقی با دسیسه چینی و توطئه دولت انگلیس از شرکت در مسابقات جهانی منچستربازماند.

کد مطلب: ۹۱۵۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین تکواندوکار آذربایجان شرقی  نیز از کسب سهمیه المپیک بازماند

میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی تکواندوکاران آذربایجانشرقی که هر دو برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کردند با دسیسه چینی و توطئه دولت انگلیس از شرکت در مسابقات جهانی منچستربازماندند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ ماه با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز شد و به مدت ۵ روز ادامه داشت.

امیر محمد بخشی دیگر نماینده استان در تیم ملی در مسابقات جهانی منچستر که با برد شیرین نمایندگان کشورهای کلمبیا، چین و انگلیس به مرحله یک چهارم نهایی رسید در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل حریفی از اسپانیا و در راند طلایی نتیجه را 12 بر 10 واگذار کرده و از رسیدن به مدال ناکام ماند.

آینده از آن توست

حسن فلاحی راد مربی میرهاشم حسینی در واکنش به عدم صدور روادید به وی و عدم شرکتش در مسابقات جهانی منچستر واکنس نشان داده و در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: هاشم عزیزم می دانم که چقدر تلاش کردی و زحمت کشیدی. این، حقت نبود. خدا را شاهد می گیرم که بیشتر از تو ناراحتم. آینده از آن توست و من همیشه در کنارت هستم قهرمان من. منتظرم تا مرا به آرزویم که مدال طلای المپیک است، برسانی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار