فروش بلیت قطار برای عید فطر از  امروز آغاز شد

تهران (پانا) - بر اساس اعلام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فروش بلیت قطار برای فاصله بین تاریخ‌های ۱۱ تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۲۸ اردیبهشت آغاز شد.

کد مطلب: ۹۱۵۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فروش بلیت قطار برای عید فطر از  امروز آغاز شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مطابق برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، آغاز فروش بلیت قطارهای این شرکت برای عید سعید فطر و بازه زمانی ۱۱ تا ۳۱ خرداد ماه ۹۸، روز شنبه ۲۸ اردیبهشت از طریق کلیه روش‌های فروش به صورت هم‌زمان خواهد بود.

فروش بلیت قطارهای مسافری تمامی محورها به صورت همزمان، از همه کانال‌های فروش این شرکت (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، اپلیکیشن‌ها، وب سرویس‌ها، نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور) از ساعت ۱۱ صبح همین تاریخ انجام می‌شود.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا از جمله نشانی دفاتر فروش، قیمت و موجودی بلیت، می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت، به شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار