برگزاری مرحله استانی و اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در لرستان

خرم آباد(پانا) - اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان و جمعی دیگر از مسئولین به منظور تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در سالن اجتماعات ناحیه ۲ خرم آباد برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مرحله استانی و اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در لرستان

رضا زینی وند مقدم در این مراسم از معاونت تربیت بدنی و اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به خاطر اجرای برنامه های متنوع و ارزشمندی که بمنظور مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح استان اجرا شده است تقدیر کرد.

وی بزرگترین سرمایه هر کشور را جوانان و نوجوانان و نیروی انسانی آن کشور نامید که به عنوان نیروی محرکه ،موتور هر کشور را به حرکت در می آورند .

وی تصریح کرد: شکوفایی استعدادها و بالفعل شدن پتانسیل بالقوه نوجوانان و جوانان سعادت ،تعالی و سربلندی هر کشور را موجب می شود.

زینی وند مقدم با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش و همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه بسیار سنگین است ، گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و دنیای امروز انجام آموزش های صحیح ، اصولی ، منطقی و با برنامه می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیر گذار باشد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تربیت نوجوانان سالم ، جامعه ای سالم داشته باشیم و به رشد ،شکوفایی ، توسعه ، ترقی و سعادتی که شایسته مردم و کشور ماست دست یابیم .

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با اشاره به ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: یکی از راههای مقابله با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در سطح جامعه است که به تناسب موضوعات مختلف می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر موثر باشد .
قاسم ولیزاده با تقدیر از دستگاه آموزش و پرورش گفت:دستگاه تعلیم و تربیت همواره در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیشتاز بوده و پای کار بوده است.

وی با اشاره به موضوع حقوق شهروندی گفت اگر چنین آموزشهایی هم در سطح جامعه عملی شود در سطوح بالاتر مشکلات کمتری مشاهده خواهیم کرد .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان به بیان گزارشی از روند فعالیت و اقدامات انجام شده در اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و به ارائه عملکرد این حوزه در سالهای اخیر پرداخت.
فرید بهرامی گفت:این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان در رشته های مختلفی همچون فیلم ، عکاسی ،روزنامه دیواری، نقاشی، تدریس و ....در سطح استان اجرا شده و با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت های دانش آموزان و معلمان برگزار شده است .
وی افزود: در سال جاری ۶ هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره از ۲۴ شهرستان و منطقه استان ارسال شده است که تعداد ۱۴ نفر از داوران کار بررسی و ارزیابی آثار ارسالی را انجام داده که امروز در مراسم اختتامیه از برگزیدگان نهایی این جشنواره با حضور مسئولین تجلیل به عمل خواهد آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار