قلعه‌نویی هواداران استقلال را به بازگشت امیدوار کرد

تهران (پانا) - در حالی که امیر قلعه‌نویی طی هفته‌های اخیر اعلام کرده بود اولویتش برای فصل آینده سپاهان است، امروز با بیان اینکه «استقلال جزو خاطرات من است اما تا پایان جام حذفی به تیمی فکر نمی‌کنم» راه‌های بازگشت به استقلال را باز نگه داشت.

کد مطلب: ۹۱۵۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی هواداران استقلال را به بازگشت امیدوار کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی درباره هجدهمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدا قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفته و خسته نباشید به کسانی می‌گویم که خدا را در نظر گرفتند تا لیگ به پایان برسد. لیگ ما لیگ فرسایشی بود، ولی همین که تا انتهای مسابقات، قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص نبودند، یعنی لیگ خوبی داشتیم. زمانی آغاز مربیگری با جلال چراغپور (دیگر میهمان تلفنی برنامه) که همکاری‌مان کم بود، شروع کردیم.

وی که به صورت تلفنی با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در ادامه افزود: جا دارد از سبحانی و عظیمیان و همچنین کارگران خوب کارخانه فولاد مبارکه تشکر کنم. تابش نیز همه شاخصه‌های مدیرعاملی را دارد و خدا را شکر این مسئولیت را در باشگاه سپاهان برعهده دارد. باشگاه سپاهان 25 قهرمانی تا اینجای کار داشته است که کار بزرگی‌ است. روزی که کارم را آغاز کردم، به آقایان قولی ندادم. شرایط سپاهان در سال‌های گذشته خوب نبود. امسال نیز بودجه‌ای بوده که سه تیم بالای 100 میلیارد هزینه کرده‌اند. ما بودجه 40 میلیاردی داشتیم که اسناد و مدارکش موجود است. تیم‌های استقلال و پرسپولیس دو، سه سال است که مسئولیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: ناراحتی من این است که نگاه عدالت‌مدار به تیم ما نشد. بازی با ذوب‌آهن را برداشتند و به تیم دیگری دادند. ما مجبور شدیم که 6 فروردین با ذوب‌آهن بازی کنیم. از دوستان خواهش می‌کنم که نگاه‌شان به همه تیم‌ها عدالت‌گونه باشد اما امسال این گونه نبود. کاری به مسائل فنی ندارم و به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم. برانکو دوست من است و یکی از بهترین مربیان خارجی است که به ایران آمده است اما من درباره رفتارها صحبت می‌کنم. باید به تیم پدیده و یحیی گل‌محمدی به خاطر نمایش فوتبال مدرن تبریک بگویم. تنها تیمی که ما را تحت فشار گذاشت پدیده بود، اگرچه در این بازی دقیقه سوم پنالتی علیه ما گرفته شد و تیم تحت فشار بود. پرسپولیس قهرمان شد و مبارک‌شان باشد، امیدوارم قهرمانی‌ها طوری نشود که مشکلات درون فوتبال‌مان دیده نشود.

قلعه‌نویی ادامه داد: آقای یوسفی (مجری برنامه) من به شما علاقه‌ دارم، چرا که نگاه‌تان حب و بغض نیست. خیلی جاها از من انتقاد کردید، جلال چراغپور نیز انتقاد کرد، اما این انتقادها با حب و بغض نبود. از سازمان لیگ، کمیته داوران و دیگر عوامل که از آنها دلخور هستیم، تشکر می‌کنیم. به افاضلی نیز تبریک می‌گویم که همسرشان افتخاری کسب کرده است. ما باید ایرانی را باور کنیم، اما آدم‌هایی بودند که دوست نداشتند و با آنها درگیر بودم. چقدر خانم هراتیان را اذیت کردند؟

وی در واکنش به بحث پیشنهاد باشگاه استقلال به او گفت: من واقعیت را می‌گویم. استقلال جزو خاطرات زندگی‌ام است. زمانی استقلالی بودم که این تیم شرایط خوبی نداشت. باید یک روز بیایم و با اسناد و مدارک نشان بدهم که از دست سوم به رده بالا آوردیم. رده سیزدهمی نیز برای ما بود و هیچ منتی نیست، چون این تیم را دوست داشتم. در فضای مجازی که جزو خیانت‌های باشگاه بوده و بیشترین لطمه را به استقلال زده‌، حرف‌هایی زده‌اند. جواد زرینچه در دسته سوم به استقلال کمک کرده، صادق ورمزیار نیز همینطور اما خیلی‌ها گذاشتند و رفتند پول‌شان را گرفتند. هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده و تا زمانی که جام حذفی تمام نشود به هیچ باشگاهی فکر نمی‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار