دانش آموز نخبه جمی تجلیل شد

جم ،بوشهر(پانا)-در آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش از علیرضا خرمی دانش آموز نخبه جمی تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۱۵۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز نخبه جمی تجلیل شد

علیرضا خرمی، دانش آموز دبیرستان دکتر شریعتی شهرستان جم موفق به کسب مقام سوم چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک روبونیت شد.

چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک، هوش مصنوعی و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات روبونیت به همراه رویداد استارتاپی COM Challenge ، تحت عنوان ۲۰ لیگ در زمینه‌های رباتیک، هوش مصنوعی و کسب‌کارهای نوپا در تاریخ ۸ الی ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در بابل به صورت بین المللی برگزار شد.

مسابقات رباتیک روبونیت از سال ۱۳۷۴ به صورت درون استانی و از سال ۱۳۸۱ تا به امروز به صورت کشوری برگزار شده است و پس از پیگیری‌های انجام شده از سوی دبیرخانه دائمی رباتیک، در سال ۱۳۹۵ با کسب مجوز از سوی وزارت علوم و فناوری از دوره‌ی دوازدهم، این مسابقات با همکاری وزارت علوم و فناوری به صورت بین المللی برگزار می گردد.

این لیگ‌ها شامل: ربات‌های مسیریاب دانش آموزی و دانشجویی، مسیریاب رالی، جنگجوی دانش آموزی، ۱۷ کیلوگرم، ۳۵ کیلوگرم،۶۰ کیلوگرم، پرنده دقتی و سرعتی، حل ماز، مین یاب دستی، آتش نشان، زیردریایی، فوتبالیست دانش‌آموزی، هوش مصنوعی، عملیات ممکن، ترافیک، لوله‌نورد و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات و رویداد استارتاپی است.

گفتنی است در آیینی با حضور مدیر، معاونان و کارشناسان حوزه ستادی آموزش و پرورش از این دانش آموز نخبه شهرستان جم تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار