برگزاری کارگاه آموزش مینی گلف برای آموزگاران و مدرسان تربیت بدنی

همدان (پانا) -کارگاه آموزش مینی گلف با همکاری انجمن گلف اداره کل آموزش و پرورش استان عصر دیروز در سایت تخصصی مینی گلف همدان در مجموعه ورزشی سردار شهید شمسی پور برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۱۵۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزش مینی گلف برای آموزگاران و مدرسان تربیت بدنی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی اصغر سالوند رئیس هیئت گلف استان گفت: این این کارگاه در بخش بانوان و با شرکت پنجاه نفر از دبیران و آموزگاران تربیت بدنی مدارس ناحیه 1 همدان برگزار شد که در بخش تئوری پس از ارائه توضیحاتی درباره تاریخچه گلف در جهان و ایران، خصوصیات و ویژگی های آن به شرکت کنندگان ارائه و سپس در بخش عملی مربیان هیأت گلف ضمن دادن آموزش های لازم به تمرین با آن ها پرداختند.

او با بیان این که این آموزش ها در چارچوب تفاهم نامه بین هیأت گلف و آموزش و پرورش استان اجرا شد، افزود: بر اساس این تفاهم نامه تمامی علاقه مندان تحت آموزش مداوم قرار می گیرند تا ضمن تمرین و برنامه ریزی لازم برای حضور در مسابقات آماده شوند.

سالوند خاطرنشان کرد: هدف اصلی هیأت گلف استان همدان توسعه ورزش گلف ، مینی گلف، وودبال و بهکاپ در سطح مدارس است.

در این جلسه سمانه ترنجیان رئیس انجمن گلف آموزش و پرورش استان نیز با بیان این که رشته گلف رشته ای نوپا و پر از هیجان و بدون آسیب است، اظهار کرد: این رشته یک رشته خانوادگی و سزاوار معرفی و ترویج هرچه بیشتر بین دانش آموزان و خانواده ها است به همین منظور اولین گام در این راه را دعوت از معلمان تربیت بدنی برگزیدیم که با تخصص و نگاه ورزشی که بر این موضوع دارند بتوانند در گسترش هرچه بیشتر این رشته بین اقشار مختلف جامعه گام بردارند.

شایان ذکر است ملیحه براز سرپرست اداره ورزش شهرستان همدان نیز از این کارگاه بازدید به عمل آورد و با ابراز خرسندی از اجرای این گونه برنامه ها، آمادگی کامل خود را جهت حمایت از بانوان همدانی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار