شهردار منطقه یک:

تشویق ویژه‌ی بانوان شاغل در شهرداری که در ساعت های غیر اداری ورزش می‌ کنند

کرمان(پانا) - شهردار منطقه یک شهر کرمان ضمن تأکید بر اهمیت سلامت زنان جامعه، از ارائه تشویق‌های ویژه ای برای بانوانی که در ساعات غیراداری در برنامه های ورزشی پیش بینی شده شهرداری شرکت کنند ، خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تشویق ویژه‌ی بانوان شاغل در شهرداری که در ساعت های غیر اداری ورزش می‌ کنند

مهندس رضا خیاط زاده در نخستین جلسه هم اندیشی مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری با پرسنل بانوی این منطقه که با هدف ارائه برنامه های کاری امور بانوان و خانواده شهرداری و هم اندیشی با بانوان شاغل در این منطقه و با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه برگزار شد ،ضمن تقدیر از تلاشهای پرسنل بانوی این منطقه گفت: باید از زحمات بانوان شاغل در شهرداری بواسطه حضور موثر در عرصه اجتماع و انجام امورات خانه به نحو احسنت قدردانی کرد.

وی با تاکید بر توجه به ورزش و سلامت جسمی بانوان اظهار داشت: شهرداری منطقه یک تشویق‌های ویژه ای را برای بانوانی که در ساعات غیراداری در برنامه های ورزشی پیش بینی شده شهرداری شرکت کنند،اختصاص خواهد داد .

وی همچنین با پیاده روی بانوان شاغل در این منطقه در ابتدای صبح برای سه روز در هفته به مدت نیم ساعت موافقت نمود .

همچنین در این نشست مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان ضمن تشکر از همراهی شهردار منطقه یک، معاون منابع انسانی این منطقه و بانوان شاغل در منطقه یک شهرداری، به برخی چالشهای زنان در جامعه از جمله کمی میزان مشارکت اجتماعی، کمی اعتماد به نفس و عدم توجه به سلامت جسمی و روانی در بین بانوان اشاره کرد .

ساراکارگر جهرمی توجه به تحقیقات علمی و مطالعات انجام شده در حوزه زنان را راهکاری مناسب جهت برنامه ریزی ها دانست و گفت: متأسفانه حضور اجتماعی زنان در جامعه هزینه های بالایی برای بانوان دارد و لازم است که بانوان خود در جهت کاهش این هزینه های جسمی و روانی قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت اجتماعی زنان در حوزه های تصمیم گیری بسیار پایین است، یادآور شد؛ تحقیقات روز دنیا نشان داده است که زنان برای پیشرفت ، به ارتباط و حمایت یکدیگر نیاز دارند و لازم است خود در جهت احقاق حقوق خود گام بردارند.

وی همچنین کمی تحرک و ورزش را از دیگر چالشهای پیش روی زنان عنوان کرد و گفت: بدین منظور برنامه های دورهمی ورزشی - فرهنگی ویژه ای برای بانوان شاغل در شهرداری در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد شهر دوستدار کودک از انجام مذاکراتی جهت استفاده همکاران از استخر، سینما و مراکز فرهنگی و همچنین انجام چک آپ سلامت برای بانوان شاغل در شهرداری نیز خبر داد.

وی از انجام مذاکراتی برای راه اندازی بازارچه فروش تولیدات زنان بی سرپرست و مذاکراتی در خصوص تشکیل کمیته زنان موفق کرمانی و برخی اقدامات فرهنگی به منظور جلب توجه به حوزه زنان نیز خبر داد .

در این نشست خانم زهرا جهانگیری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی منطقه یک نیز ضمن ارایه آماری در خصوص بانوان شاغل در این منطقه، خواستار برگزاری کلاس های ورزشی به ویژه شنا ، ایجاد کانال اطلاع رسانی برای بانوان تشکیل کارگروهی برای ارتباط بیشتر با مدارس و لزوم برگزاری جلسات مشاوره برای بانوان شد .

گفتنی است در این جلسه بانوان شاغل در منطقه یک نیز به ارایه دیدگا هها و نظرات و درخواست‌هایشان به منظور بهتر شدن شرایط حضور زنان پرداختند و فرم های مخصوص بانک اطلاعات بانوان شهرداری نیز توسط پرسنل بانوی این منطقه تکمیل گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار