لیست فرهاد مجیدی برای فصل آینده استقلال مشخص شد

تهران (پانا) - فرهاد مجیدی لابه‌لای برنامه های کاری اش برای آنالیز سپیدرود رشت و البته العین امارات، در حال بررسی وضعیت تیم استقلال برای فصل بعد هم هست.

کد مطلب: ۹۱۵۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
لیست فرهاد مجیدی برای فصل آینده استقلال مشخص شد

به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی که از حضور در کادر فنی فصل بعد استقلال اطمینان خاطر کامل دارد با بررسی وضعیت بازیکنانی که در پایان این فصل قراردادشان با استقلال تمام می‌شود، اسامی آن دسته از نفراتی که فکر کرده در فصل آینده به درد استقلال می‌خورند را به هیئت‌مدیره داده است. روز گذشته یکی از اعضای هیئت‌مدیره با تأیید این خبر به خبرورزشی گفت: «در جلسه‌ای که دوشنبه شب با حضور اعضا برگزار کردیم لیست بازیکنانی که فرهاد مجیدی خواهان تمدید قراردادشان شده به دست‌مان رسید».
این مقام آگاه در پاسخ به این پرسش روزنامه که آیا باشگاه این‌قدر که دنبال به‌خدمت گیری سرمربی خارجی برای فصل بعد است به موضوع تمدید قرارداد بازیکنان و یارگیری برای فصل بعد هم فکر می‌کند یا نه گفت: «شک نداشته باشید که این موضوع از طریق مدیران باشگاه در حال پیگیری است. ما از جمعه همین هفته با صدا زدن بازیکنان برای تمدید قرارداد با تک‌تک‌شان حرف می‌زنیم و منابع مالی برای تمدید قرارداد‌ها نیز تأمین شده است».
این صحبت‌ها در حالی بیان می‌شود که تعداد زیادی از بازیکنان استقلال در پایان این فصل قراردادهایشان تمام می‌شود و نیاز است تا برای تمدید قرارداد با آن‌ها مذاکره صورت بگیرد. نکته مهم در صحبت‌های این فرد آگاه در باشگاه استقلال این بود که فرهاد هنوز لیستی تحت عنوان لیست مازاد به باشگاه نداده است. شاید بازی با سپیدرود و اهمیت نتیجه آن در کسب سهمیه استقلال یکی از دلایل همین موضوع بوده تا آرامش در تیم حفظ شود. هرچند که با اتفاق روز گذشته فعلاً این تیم اوضاع آرامی ندارد!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار