برگزاری مسابقه کتابخوانی ازکتاب دا

تهران( پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب دا و به مناسبت سی و هفتمین سالگرد سرافرازانه فتح خرمشهر را برگزار می کند.

کد مطلب: ۹۱۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه کتابخوانی ازکتاب دا

سوالات این آزمون از متن کتاب دا، تولید دفتر ادبیات مقاومت حوزه هنری، استخراج شده وبه مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی و یادبود پایداری مردم آن سرزمین برگزار می شود.

کتاب دا براساس خاطرات سیده زهرا حسینی از روزهای اشغال و مقاومت مردم خرمشهر تولید دفتر ادبیات وهنر مقاومت حوزه هنری ازجمله آثاری است که بسیارمورد توجه طیف وسیعی ازاقشار جامعه به ویژه هنرمندان و منتقدان ادبی قرار گرفت و به چاپ صد و پنجاهم رسید.

به 14 نفر از برندگان این مسابقه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

علاقه مندان برای شرکت در آزمون می توانند روز شنبه 1398/03/04 به آدرس http://azmoon.teo.ir/ مراجعه نمایند.

متن تقریظ مقام معظم رهبری برای این کتاب:کتاب «دا» که حقاً و انصافاً کتاب بسیار خوب و قابل طرح در سطح جهانی است، مربوط به بخش کوچکی از وقایع جنگ تحمیلی است و این نشان می دهد که هشت سال دفاع مقدس دارای ظرفیت تولید هزاران کتاب به منظور انتقال فرهنگ و ارزش های اسلامی و انقلابی به جامعه و جهان است ... این کتاب در گستره کشور هنوز شناخته نشده، در حالی که چند صد هزار تا حالا چاپ کردید. اگر «دا» شناخته شود، میلیون‌ها نسخه از این کتاب فروش خواهد رفت و میلیون‌ها نفر از محتوای این کتاب بهره خواهند بردشما هزار کتاب «دا» میتوانید تولید کنید «دا» یک رگه ارزشمند است که در معدن پیدا کردید، این راه را ادامه دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار