فیلمبرداری جیمزباند 25 بعد از جراحت دنیل کریگ متوقف شد

تهران (پانا) – فیلمبرداری بیست و پنجمین فیلم جیمزباند به دلیل حادثه‌ای که برای دنیل کریگ اتفاق افتاد موقتا تعطیل شد.

کد مطلب: ۹۱۵۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فیلمبرداری جیمزباند 25 بعد از جراحت دنیل کریگ متوقف شد

به گزارش ورایتی، راه دشوار تولید تازه‌ترین فیلم «جیمز باند» یا همان مامور 007 با مانع تازه‌ای مواجه شده است و فیلمبرداری این فیلم در پی زخمی‌شدن دنیل کریگ بازیگر اصلی فیلم متوقف شده است.

روزنامه انگلیسی «سان» از قول یک منبع ناشناس نوشته است که کریگ سر صحنه فیلم در جامائیکا در حالی که به سرعت درحال دویدن بود سرخورد و به زمین افتاد. در پی این حادثه به دلیل درد شدیدی که کریگ در ناحیه مچ پا احساس می‌کرد برای انجام رادیولوژی به امریکا فرستاده شد و فیلمبرداری هم برای زمان نامشخص تعطیل شد.

این منبع ناشناس به روزنامه گفت که صحنه مورد اشاره جزو آخرین صحنه‌های دنیل کریگ در جامائیکا بود و قرار بود ادامه فیلمبرداری در پایان همین هفته در استودیوی پاین‌وود لندن آغاز شود که فعلا کنسل شده است.

آسیب‌دیدن بازیگران در صحنه فیلمبرداری فیلم‌های اکشن جزو اتفاقات گریزناپذیر دنیای فیلمسازی است. در سال 2017 تام کروز در صحنه فیلمبرداری فیلم «ماموریت غیرممکن: سقوط» مچ پایش شکست و فیلمبرداری برای مدت 2 ماه تعطیل شد.

برای کریگ هم این نخستین حادثه در صحنه فیلمبرداری مامور 007 نیست. این بازیگر پیشتر بارها در صحنه‌های فیلم‌های جیمزباند دچار حادثه شد که یکی از آنها سر صحنه فیلمبرداری «کازینو رویال» بود که کریگ 2 دندان خود را از دست داد.

ماه مرداد گذشته بود که دنی بویل، که قرار بود کارگردانی قسمت جدید را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را به دلیل اختلاف با تهیه کنندگان فیلم ترک کرد. پس از این اتفاق، در شهریور گذشته کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال «کاراگاه حقیقی» (True Detective) کارگردانی فیلم James Bond 25 را بر عهده گرفت.

این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود، اما اکران آن در در دو نوبت به تعویق افتاد و قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود.

دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند قرار است برای پنجمین بار نقش 007 را در قسمت ۲۵ام این مجموعه بازی کند. علاوه‌بر کریگ، در این فیلم شاهد بازگشت لیا سدو، نائومی هریس، رالف فاینز، بن ویشاو و روری کینیار خواهیم بود. طبق اخبار منتشرشده «رامی ملک» در نقش منفی اصلی قسمت جدید فیلم James Bond بازی خواهد کرد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار