سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خبر داد:

ضرب و جرح مأمور وظیفه شناس شهرداری همدان توسط عاملان ساخت و ساز غیر مجاز

همدان (پانا) - سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری از مشاهده ساخت و ساز غیرقانونی در ساعت ۱۸ روز گذشته در منطقه شهرک فرهنگیان همدان و مجروح شدن یک مأمور شهرداری طی انجام وظیفه خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرب و جرح مأمور وظیفه شناس شهرداری همدان توسط عاملان ساخت و ساز غیر مجاز

حسین مردانی ضمن اعلام این خبر توضیح داد: گشت خودرویی واحد کنترل ساختمان اقدام به صدور اخطاریه و تعطیلی تخلف مورد نظر می کند که متأسفانه یکی از افراد حاضر در محل ناجوان مردانه با یک شیء فلزی به سمت مأمور شهرداری حمله و او را از ناحیه دست به شدت مورد ضرب و جرح قرار می دهد.

او در ادامه با مساعد اعلام کردن وضع جسمانی مأمور شهرداری بعد از اعزام به بیمارستان و عمل جراحی تصریح کرد: پس از این اقدام و با حضور عوامل نیروی انتظامی فرد ضارب شناسایی و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان ابراز کرد: گشت خودرویی کنترل ساختمان به صورت شبانه روزی و قاطعانه در ٤ منطقه شهری در حال انجام است و این مدیریت بدون اغماض و مماشات با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده و حریم قانونی شهر برخورد خواهد کرد.

او در پایان ضمن دعوت از کلیه شهروندان به رعایت قوانین و مقررات شهری درخواست نمود هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار