مدیر کل آموزش و پرورش فارس: طراحی و برنامه‌ریزی تمام فعالیت‌ها باید برمبنای سندتحول بنیادین، باشد

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس داشتن پیوست خبری با هدف ارائه گزارش از روند فعالیت‌ها و برخورداری از پیوست فناورانه برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای کاهش هزینه‌های جاری را یک ضرورت دانست و افزود: سند تحول بنیادین گفتمان غالب آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۱۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش فارس: طراحی و برنامه‌ریزی تمام فعالیت‌ها باید برمبنای سندتحول بنیادین، باشد

علی‌عسکر نجفی در جمع روسای داخلی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به جایگاه ویژه مدیران داخلی اداره کل، گفت: شما به عنوان کارشناسان تخصصی در حوزه های مختلف ، طراح، راهبر، پایشگر و صندوقچه ابتکارات اداره‌کل هستید.

او با اشاره به انتظارات خود از مدیران داخلی اداره کل، گفت:توجه روسای ادارات به نقش الگویی خود در همه زمینه‌ها، شناخت نقاط قدرت و ضعف ، تهدیدها و فرصت‌ها و حرکت بر مبنای آن از مهمترین انتظارات من از شما به عنوان مدیران داخلی در این اداره کل است.

او برنامه محور بودن و دوری از فعالیت‌های سلیقه‌ای و بدون برنامه را با تکیه برمدیریت استراتژیک ضروری دانست و گفت: باید برنامه‌هایتان را بر اساس سیاست‌های کلان و بالادستی حوزه کاری خود تطبیق داده وجایگاه حوزه‌کاری خود را بر اساس ارزیابی کشوری سنجیده و نسبت به حفظ و ارتقاء آن تلاش کنید.

نجفی بر لزوم تعامل درون سازمانی بین روسای ادارات داخلی اداره‌کل تاکید کرد و گفت: برای حل مسائل و مشکلات و چاره‌اندیشی آن لازم است حوزه‌های مختلف با هم در ارتباط بوده و از مسائل هم آگاه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر لزوم آگاهی و درک صحیح از استراتژی وزارت متبوع به عنوان روند غالب تاکید کرد و گفت: سند تحول بنیادین به عنوان استراتژی اصلی آموزش و پرورش باید مورد توجه باشد و همه ما نسبت به آن آگاهی و اشراف لازم داشته باشیم.

او افزود: این گفتمان غالب ماست و باید همه فعالیت‌های آموزش و پرورش استان بر همین اساس طراحی و برنامه‌ریزی شود.

نجفی داشتن پیوست خبری با هدف ارائه گزارش از روند فعالیت ها و برخورداری از پیوست فناورانه برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای کاهش هزینه‌های جاری را یک ضرورت دانست.

او تاکید کرد: در همین راستا لازم است نسبت به زیر مجموعه حوزه کاری خود در مناطق و شهرستان ها آگاهی کامل داشته باشید.

در این گردهمایی ، روسای ادارات داخلی اداره کل آموزش و پرورش فارس،ضمن بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود ، به تشریح راهکارهای لازم برای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش استان پرداخته و دکتر نجفی نیز بر لزوم پی‌گیری و رفع مشکلات موجود توسط مشاوران خود تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار