به یمن بیستمین سالگرد تأسیس سازمان دانش آموزی صورت پذیرفت؛

تقدیر از مربیان و اعضاء پیشتاز شهرستان ایرانشهر

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ایرانشهر از برگزاری مراسم تقدیر از مربیان و اعضاء پیشتاز این شهرستان به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس سازمان دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مربیان و اعضاء پیشتاز شهرستان ایرانشهر

سید موسی سجادی اظهار کرد: اجرای برنامه ها، سیمینارها، جلسات و.. توسط دانش آموزان و با محوریت آنان در مجموعه آموزش و پرورش موجب شکوفایی توانمندی های دانش آموزان می شود که این امر به نوبه ی خود پیشرفتی عظیم برای دستگاه تعلیم و تربیت است.

او ادامه داد: یقینا کسب این موفقیت های عظیم حاصل برنامه ریزی های منسجم و زحمات مربیان پرتلاش و همچنین تلاش های دانش آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ایرانشهر بیان داشت: موفقیت پیشتازان سازمان دانش آموزی این شهرستان در اردوی ملی پیشتازان سال گذشته ثمره فعالیت های هدفمند مربیان زحمتکش این سازمان است که موفق شدند در بحث چادر زنی رتبه اول این مسابقات را از آن خود کنند.

او در پایان ضمن تشکر از مربیان پیشتاز وخبرنگاران پانا حاضر در این جلسه گفت: به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی مسابقه دانستنی های تشکیلاتی به صورت آزمون تستی بین پیشتازان این شهرستان برگزار و به بیست نفر از منتخبین آن نیز جوایزی نفیسی اهداء خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار