حنیف نیا: طرح برنامه ویژه مدرسه موثرترین گام برای مهارت آموزی در دوران ابتدایی است

تهران (پانا) - هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران با حضور در نمایشگاه طرح بوم، طرح برنامه ویژه مدرسه را موثرترین گام برای مهارت آموزی در دوران ابتدایی اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: طرح برنامه ویژه مدرسه موثرترین گام برای مهارت آموزی در دوران ابتدایی است

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، اولین نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان مدارس ابتدایی دوره دوم در موضوع بوم (طرح ویژه مدرسه) در محل تالار معلم منطقه 19 با حضور حنیف نیا، مدیر منطقه و جمعی از مدیران مدارس در تالار معلم این منطقه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در این نمایشگاه ضمن تجلیل از مقطع ابتدایی ،معلمین و مدیران مجری این طرح گفت: بر اساس منویات مقام عالی وزارت و تاکید مدیرکل محترم شهر تهران اجرای طرح ویژه مدرسه در منطقه 19 به صورت بسیار مطلوب برنامه ریزی و اجرایی گردید.

حنیف نیا طرح برنامه ویژه مدرسه را موثرترین گام برای مهارت آموزی در دوران ابتدایی خواند و افزود: اجرای صحیح این طرح می تواند با حفظ رویکرد فعال یاددهی و یادگیری و تولید مفهوم برای دانش آموزان موجب ارتقاء دانش و مهارت آموزی گردد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از اهمیت این طرح گفت و خاطر نشان کرد: در راستای سیاست و برنامه مدرسه محوری، با گسترش تدریجی این طرح، زمینه‌های لازم برای انطباق بیشتر برنامه‌های رسمی با نیازهای فردی و اجتماعی با لحاظ شرایط اجتماعی و فرهنگی می تواند حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار