کشف حدود 7 کیلوگرم تریاک در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف حدود 7 کیلوگرم تریاک در قم، از دستگیری 4 متهم در این رابطه خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف حدود 7 کیلوگرم تریاک در قم

سردار "عبدالرضا آقاخانی" در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر اظهار کرد: مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی تریاک را با یک دستگاه سواری "پراید" از یکی از استان های جنوبی به قم منتقل کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و 4 نفر متهم در این خصوص نیز دستگیر شدند.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، 6 کیلو و 950 گرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب 32 بسته بصورت لول شده با اوزان مختلف کشف و متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
وی یکی از اولویت های اصلی پلیس قم در سال جاری را مبارزه با قاچاق مواد مخدر دانست و تاکید کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن 110 در اختیار پلیس استان قرار دهند.
سردار آقاخانی هشدار داد: اگر درصد کمی از کودکانی که والدین آنها معتاد هستند به سوی بزهکاری سوق داده شوند، بعد از گذشت چندین سال تعداد بزهکاران در کشور به هزاران نفر خواهد رسید.
فرمانده انتظامی استان قم موادمخدر را منشاء وقوع بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی نظیر قتل، تجاوز، سرقت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار