در جریان بررسی سوال وقف چی از بطحایی:

نمایندگان از پاسخ‌های بطحایی قانع شدند

تهران (پانا) - نمایندگان از پاسخ های وزیر آموزش و پرورش در خصوص دلایل عزل و نصب های مدیران بدون توجه به حداقل ملزومات عزل و نصب مسئولین وزارت آموزش و پرورش قانع شدند.

کد مطلب: ۹۱۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان از پاسخ‌های بطحایی قانع شدند

به گزارش خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، از پاسخ وزیر آموزش و پرورش در خصوص دلایل عزل و نصب های مدیران بدون توجه به حداقل ملزومات عزل و نصب مسئولین وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیرکل آموزش و پرورش زنجان چیست؟ را با 110 رأی موافق، 70 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در جلسه قانع شدند.

گفتنی است در این نشست سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات متن سوال نماینده سوال کننده را به شرح زیر قرائت کرد:

دلایل عزل و نصب های مدیران بدون توجه به حداقل ملزومات عزل و نصب مسئولین وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیرکل آموزش و پرورش زنجان چیست؟

نتیجه بررسی:

در اجرای ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، ابتدا سوال فوق با حضور وزیر و نماینده سوال کننده، در جلسه مورخ 9/10/1397 این کمیسیون مطرح و پس از استماع توضیحات جناب آقای وقفچی نماینده سوال کننده و پاسخ های بطحایی وزیر آموزش و پرورش و نظر به اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سوال را منطقه ای تشخیص داده و مستند به بند 4 ماده 207 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی راه حل پیشنهادی ذیل به موجب نامه شماره 88209 مورخ 12/10/97 جهت بررسی به هیات رئیسه تقدیم شد.

پیشنهاد: جلسه ای با حضور وزیر و مدیران کل حراست، بازرسی و رسیدگی به شکایات و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و همچنین رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری برگزار شود.

متعاقبا نظر به عدم نتیجه بخشی مساعی هیات رئیسه در حل و فصل موضوع و اعلام وصول سوال منطقه ای در جلسه علنی مورخ 27/01/98 گزارش نهایی سوال جهت طرح در صحن علنی تقدیم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار