فولادوند: کیفیت در امر ساماندهی نیروی انسانی مناطق مهم است

تهران (پانا) - روز دوشنبه مورخ 98/2/23 ، جلسه ساماندهی نیروی انسانی با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهران و هیات همراه، اجاقی، مدیر منطقه 14و جمعی از اعضای شورای معاونین و کارشناسان مربوطه ، در سالن شورای این منطقه بر گزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: کیفیت در امر ساماندهی نیروی انسانی مناطق مهم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، در ابتدای جلسه ، اجاقی مدیر منطقه 14، ضمن عرض خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات ،حضورمدیرکل را در جلسه ساماندهی ، نیروی انسانی ، گرامی داشت و سپس در خصوص وضعیت منطقه با توجه به جمعیت آمار دانش آموزی و همکاران فرهنگی اظهارداشت: با وجود امکانات بسیار کم و با شرایط خاص بافت فسرده مدارس این منطقه، با این حال مدارس خوبی داریم ، به عنوان مثال ما درسال گذشته رتبه سوم شهر تهران رادر امتحانات نهایی کسب کردیم.

در ادامه، حدادی، معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، خواستار رسیدگی بیشتر در موضوعات و مسائل در خصوص همکاری نیروی انسانی در ارتباط با انتقال ها به سایراستان ها، برقراری یک تعادل بین نیروی های موظف و غیر موظف صورت پذیرد، ایجاد کلاس در متوسطه دوره اول جهت برطرف شدن تراکم بالا ، را شدند.

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ، ضمن تبریک ایام گذشته ( هفته معلم ) و حلول ماه مبارک رمضان ، خطاب به حاضرین بیان داشت : تلاش حداکثری خود را در ساماندهی نیروی انسانی سال جاری به انجام رسانید، چرا که ما امسال در شهر تهران 6800 نفر بازنشسته خواهیم داشت و 2500 نفر هم از سال قبل ، که در مجموع حدود 9000 نفر در نهایت بازنشسته خواهند شد .

فولادوند در ادامه افزود: ما با اعتماد و همکاری بیشتر باید این کمبود ها را با توجه به ساعات حق التدریس برطرف کنیم ، دربررسی نیروی انسانی به بهترین نحو باید توجه شود ، نیروها نباید بی حهت از مناطق خارج شوند و روند نقل و انتقال ها علاوه بر تداوم باید با یک رضایت مندی بالایی همراه باشد که حاصل آن برطرف نمودن مشکلاتی از همکاران باشد .

در ادامه مدیر کل با بیان این مطلب که ساماندهی نیروی انسانی بخشی از کیفیت را هم باید تامین کند، افزود: چنین ساماندهی در نیروی انسانی در جایگاه واقعی خودش انجام شود و امر مهم "کیفیت" باید در ساماندهی کلید بخورد که کیفیت، پایه و اساس سامان دهی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار