برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی اداره کل شهرستانها گفت :غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه های خلاق، مبتکرانه، جذاب و متنوع و شاد و توجه ویژه به مهارت آموزی نقش مهمی در تربیت آینده سازان میهن اسلامی دارد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

دراین جلسه سید مجتبی هاشمی در سخنانی اظهار داشت:با توجه به بیان شیوای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند، آموزش و پرورش و معلمان زمینه‌ساز تمدن نوین می‌باشند، کار و وظیفه ما را بسیار سنگین می‌کند و در این خصوص همه فرهنگیان و دانش‌آموزان و بخصوص تشکل‌های دانش آموزی نقش ویژه ای دارند.

او افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با برنامه‌های خلاق، مبتکرانه، جذاب و متنوع و شاد و توجه ویژه به مهارت آموزی با رعایت الگوهای ملی و اسلامی نقش مهمی در تربیت آینده سازان و برآورده شده انتظارات جامعه و نظام دارد.

هاشمی گفت: ضروری است ضمن آمادگی برای مقابله با تمام تهدیدات و توطئه‌ها از نظام آموزش و پرورش صیانت کنیم و ضمن برنامه ریزی و اجرای اصولی برنامه ها اطلاع رسانی فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته نیز به نحو مطلوب انجام شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: در مدارس و مراکز مربوط به آموزش و پرورش به حوزه مهارتی از جمله مهارت ارتباط با دانش آموزان کمتر توجه می شود که ضرورت دارد این نقیصه رفع گردد.

او اظهار داشت: تشکل‌های دانش آموزی باید با برنامه‌های مطلوب و جذاب حداکثر تلاش خود را جهت جذب حداکثری بخصوص در تابستان بعمل آورند.

در ادامه جلسه حاضرین در زمینه مواردمتعددی از جمله، دربخش دانش آموزی، برگزاری اردوی ملی دانش آموزان، برپایی دوره‌های مهارتی در پایگاه‌های تابستانی، تولید سرود با توجه به مضمون منش‌های سازمان دانش آموزی، طراحی و تدوین بازیهای تربیتی در گروه‌های هفده نفره، در بخش اتحادیه انجمن‌های اسلامی، طرح شهید پژوهی، اردوها و برنامه‌های مهارتی، دوره قصه نویسی، در بخش هلال احمر، دوره‌های امداد و نجات برای اعضا، طرح دادرس، گروه‌های دوستی، المپیادهای استانی و کشوری و دربخش بسیج طرح یاوران ولایت، طرح شهیدبهنام محمدی ، طرح هجرت 3 بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار