در جلسه ی مسئولین واحد های سازمان دانش آموزی ؛

امامقلی :سازمان دانش آموزی نهاد کارآمدی است که د رکشور بطور جد به آن توجهی نمی شود

حجت الاسلام امامقلی در جلسه ی مسئولین واحد های سازمان دانش آموزی گفت:متاسفانه در کشور بطور جدی به سازمان دانش آموزی نگاه ویژه نمیکنند در صورتی که ستون آموزش و پرورش در استان ها سازمان دانش آموزی می باشد.

کد مطلب: ۹۱۴۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امامقلی :سازمان دانش آموزی نهاد کارآمدی است که د رکشور بطور جد به آن توجهی نمی شود

حجت الاسلام امامقلی مدیر سازمان دانش آموزی استان قزوین ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و همچنین هفته گرامیداشت مقام معلم و حلول ماه مبارک رمضان در خصوصو جایگاه سازمان دانش آموزی گفت:متاسفانه در کشور بطور جدی به سازمان دانش آموزی نگاه ویژه نمیکنند در صورتی که ستون آموزش و پرورش در استان ها سازمان دانش آموزی می باشد.

امامقلی افزود:در استان مسولین اداره کل هنوز اعتقاد قلبی خود را نسبت به آموزش و پرورش پیدا نکرده اند و این باعث افت سازمان دانش آموزی شده است .

رئیس سازمان دانش آموزی گفت:سازمان دانش آموزی از پتانسیل بالایی برخوردار است که میتوان کارهایی از قبیل سرویس مدارس وهمچنین بحث لباس مدارس را پیگیری کند که کار را بر آموزش و پرورش آسان گرداند.

در ادامه اصغری کارشناس تکیلات سازمان دانش آموزی برنامه های اجرایی را مطرح کردند:

-برگزاری اردوی مناطق دختران و پسران پیشتاز دوره متوسطه و معرفی نفرات منتخب مطابق فرم های پیوستی با مشخصات کامل نفرات و مربیان همراه جهت اردوی استانی که تیرماه از تاریخ 16 تا 20 تیرماه برگزار خواهد شد معرفی نمایند.

-هر منطقه برحسب سهمیه و توانایی مربیان تیم های تخصصی را معرفی نماید.

-دستور العمل اجرایی برنامه تهیه و توزیع و تولید لباس فرم دانش آموزی مدارس وکیفیت اجرایی آن تشریح شدو نکات لازم یادآوری گردید

-درخصوص دستورالعمل سرویس حمل ونقل مدارس نیز مطالب ضروری و اجرایی برنامه کمیته اجرایی و عملیاتی آن تشریح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار