فولادوند: درک صحیح مشکلات فرهنگیان عمده ترین وظیفه ما در ساماندهی است

تهران (پانا) - جلسه ساماندهی آموزش و پرورش منطقه15 با حضور فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران،برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: درک صحیح مشکلات فرهنگیان عمده ترین وظیفه ما در ساماندهی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15،روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه اولین جلسه ساماندهی باحضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی، حسین عدالت آذر، رئیس گروه طرح و برنامه، سیدولی حسینی، مدیرآموزش وپرورش منطقه15 و معاونان و کارشناسان دوایر در سالن شورای منطقه برگزار شد.
حسینی ضمن خیرمقدم اظهارداشت: این منطقه از شهرک های حاشیه تشکیل شده و دارای پراکندگی بسیار زیاد است و دربخش نیروی انسانی 85 درصد نیروی انسانی غیربومی داشته و دربخش دانش آموزی با دو چالش برزگ ازقبیل دانش آموزان اتباع و فصلی مواجه می باشد وی همچنین درخصوص افزایش فضای آموزشی و هزینه ایاب و ذهاب معلمان پیشنهاداتی ارائه نمود.
در ادامه حدادی افزود: منطقه 15 یکی از مهمترین و بزرگترین مناطق و دارای مشکلات زیاد و عدیده است که ثبات نیروی انسانی را تحت تاثیر قرار داده وی همچنین جهت رفع این مشکل راهکارهایی از قبیل : استفاده از نیروی حق التدریس غیرموظف ، دانشجوی متعهد خدمت و...... پیشنهاداتی ارائه نمود.
عدالت آذر نیز ضمن تشکر از همکاران در امر ساماندهی نیروی انسانی برقراری توازن در زمینه توزیع حق التدریس در بین مناطق را یکی دیگر از دلایل حضور در مناطق دانست.
در ادامه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از زحمات همکاران اظهارداشت: رفع مشکل ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی با همکاری و همیاری مناطق قابل حل می باشد و هدف ما استفاده از تمام ظرفیت ها،کنار هم بودن و نزدیک شدن دلها به هم وحل مشکلات دانش آموزان و فرهنگیان است .وی همچنین اذعان نمود: درک صحیح مشکلات فرهنگیان عمده ترین وظیفه ما در ساماندهی است و باید کیفیت را هدف قرارداد زیرا که کیفیت موجب ارتقاء انگیره و حل مشکلات می شود.
شایان ذکر است : در پایان جلسه مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران درخصوص پیگیری کتب درسی ، اهمیت دادن به پایگاه سنجش به عنوان اولین گام در جهت اصلاح و ساماندهی نیروی انسانی، دریافت وجه از دانش آموزان فقط برای بیمه و کتب درسی تاکید و دریافت هر گونه وجه برای ثبت نام را ممنوع اعلام کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار