خوشحالیم در سایه همفکری،همدلی و همکاری نشاط و پویایی را در دانش آموزان ایجاد کرده ایم

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان همزمان با سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در گفتگویی با خبرنگار پانا از برنامه های این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خوشحالیم در سایه همفکری،همدلی و همکاری نشاط و پویایی را در دانش آموزان ایجاد کرده ایم

عباس زهیری اعلام کرد: سازمان دانش آموزی نهادی است که می کوشد تا زمینه سازگاری رفتار های مثبت را در جامعه هدف خویش یعنی دانش آموزان نهادینه سازد تا بدین وسیله آن ها نیز مسئولیت ها و نقش های اجتماعی را بپذیرند و به شکل موثری عمل نمایند.

وی افزود: یقینا تمام برنامه های سازمان دانش آموزی زمانی معنا پیدا خواهد کرد که دانش آموز در نتیجه مانوس شدن با این برنامه ها شادمانی، خلاقیت و تلاش برای ایجاد زندگی مثبت برای خود و دیگران را وجهه همت خویش قرار داده و احساس بودن و گام برداشتن سمت شدن ها را تجربه نماید.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه گفت: خوشحالیم که در سایه همفکری، همدلی و همکاری و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید مزین شده است، توانسته ایم سهم اندکی در تحقق نشاط و پویایی در جامعه دانش آموزی داشته باشیم و این مهم محقق نمیشد مگر در سایه توجهات حضرت حق و همراهی مسئولین، مدیران، کارشناسان، مربیان، مدرسان و پیشکسوتان عزیز تشکیلاتی.

وی در پایان ضمن تبریک هفته سازمان دانش آموزی اعلام نمود: قدر دان تمام مدیران،مسئولان، کارشناسان، مربیان و پیشتازان که ما را در امور مختلف یاری می کنند هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار