برنامه های سازمان دانش آموزی بهاباد اعلام شد

بهاباد (پانا ) - مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش وپرورش بهاباد ازاجرای بیش از 20 برنامه در هفته سازمان دانش آموزی در این شهرستان خبرداد .

کد مطلب: ۹۱۴۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های سازمان دانش آموزی بهاباد اعلام شد

علیرضا طلائی شنبه شب درجلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های سازمان دانش آموزی بهاباد اظهارداشت : به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بیش از 20 برنامه متنوع در سطح مدارس شهرستان بهاباد اجرا می شود.

طلائی عمده برنامه های شاخص این هفته را دیدار اعضای سازمان دانش آموزی با امام جمعه ، غبارروبی قبور شهدای دانش آموز و شهدای جنگ تحمیلی ، تجلیل از مربیان سازمان دانش آموزی وتجلیل از پیشکسوت این سازمان ، برگزااری جشنواره های فرهنگی ورزشی و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های شاخص این سازمان در بهاباد است که درهفته سازمان دانش آموزی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی با خود دانش آموزان برنامه ریزی می کند و با خود دانش آموزان اجرا می کند، نشاط و شادابی یکی از سرمایه های سازمان دانش آموزی است که توسط ارائه برنامه توسط خود دانش آموزان شاهد آن هستیم.

مسئول سازمان دانش آموزی بهاباد با بیان اینکه جوهر سازمان دانش آموزی، تربیت دانش آموزان بوده و همه امور باید بر این محور بچرخدافزود : بنابراین باید همگام با دانش آموزان برنامه ریزی شده و با آنان اجرا شود که این امر سبب می شود تا سازمان دانش آموزی بتواند در عرصه مدرسه، خانواده و اجتماع نقش اساسی ایفا نماید و آموزش و پرورش نیز چاره ای جز توجه همه جانبه به تشکل های دانش آموزی و پشتیبانی همه جانبه از آنان ندارد.

خبرنگار پانا در بهاباد - مهدی اخوان بهابادی .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار