فرماندارملارد تاکیدکرد: رعایت سلامت و تلاش برای حضورحداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

ملارد(پانا) - فرماندار شهرستان ملارد استفاده از افراد متعهد و بادیانت و همچنین نیروهای جوان و باانگیزه را در برگزاری انتخابات، مفید و کارگشا دانست و آشنائی با قوانین را برای همه متولیان برگزاری انتخابات ضروری خواند.

کد مطلب: ۹۱۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارملارد تاکیدکرد: رعایت سلامت و تلاش برای حضورحداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

توکلی کجانی در اولین جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملارد به دو شرط اصلی ایجاد شرایط و امکانات برای حضور حداکثری مردم و همچنین رعایت سلامت در تمامی مراحل انتخابات، از قانون بعنوان ملاک اصلی و فصل الخطاب کارها تاکید کرد.

او گفت: در انتخابات که عرصه برای تعیین آینده و سرنوشت کشور توسط مردم فراهم میگردد باید از حمایت و جانبداری از شخص یا گروهی و همینطور داشتن نگاه بسته و دافعه به افراد خودداری کرده و از الآن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برنامه ریزی و تلاش نمائیم.

کجانی ادامه داد: هدف از برگزاری جلسات دراین است که با همفکری و تعامل، انتخابات اسفند98 را با کمترین حاشیه، در فضایی به دور از چالش و با رعایت قانون، عدالت و احترام متقابل برگزار کنیم.

او بیان کرد: ضرورت آموزش لازم و کافی به همه دست اندرکاران، ارجح دانستن رضای الهی بر رضای دیگران، استفاده از تجربیات گذشته و دقت در عمل به وظایف و تکالیف قانونی از مهم ترین مولفه ها برای انتخابات است.

او از همکاران خود خواست مقدمات و پیش بینی های لازم را از همین روزها که فرصت کافی داریم اندیشیده، نقاط ضعف و قوت انتخابات های گذشته را شناسائی و برای برگزاری انتخابات در کمال آرامش و سلامت، برنامه ریزی و پیگیری نمایند.

فرماندار شهرستان ملارد استفاده از افراد متعهد و بادیانت و همچنین نیروهای جوان و باانگیزه را در برگزاری انتخابات، مفید و کارگشا دانست و آشنائی با قوانین را برای همه متولیان برگزاری انتخابات ضروری خواند.

در این جلسه گزارش کامل همراه با جزئیات از برگزاری انتخابات پیشین مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان ملارد توسط یزدان یار سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد بیان گردید.

/ خبرنگار: زهرا عین‌آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار