فولادوند: ما در کنار مناطق هستیم نه روبروی آنها

تهران (پانا) - باحضور فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، جلسه ساماندهی منطقه 16 تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: ما در کنار مناطق هستیم نه روبروی آنها

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه16 تهران،با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران؛ ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی؛ مرادی، سرپرست امور اداری وتشکیلات اداری اداره کل شهرتهران، عدالت آذر، رئیس اداره برنامه ریزی؛ مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 تهران، معاونان و کارشناسان دوایر در سالن شورای منطقه جلسه ساماندهی برگزار شد.

پالیزدار ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی گفت: منطقه از سال گذشته و با برگزاری جلسات ممتد کمیته ساماندهی، الحمدالله درمسیر درست خود قرار داشته و همچنان با دقت و تلاش بیشتر در سطح منطقه به کار خود ادامه داده تا کمترین مسئله در امر ساماندهی نیروی انسانی در سطح منطقه را دارا باشیم.

وی در ادامه افزود: در کنار ساماندهی نیروی انسانی منطقه به امر ساماندهی فضاهای آموزشی منطقه هم مشغول بوده چرا که معتقدیم با ساماندهی خوب و موثر در این مقوله می توانیم در امر ساماندهی نیروی انسانی هم تاثیرگذار باشیم.

حدادی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل نیز ضمن خیرمقدم از زحمات تمامی همکاران که در امر ساماندهی نیروی انسانی سال گذشته نهایت دقت و کوشش را از خود نشان دادند تشکر نمود.

حدادی افزود: هدف ما از حضور در مناطق و برگزاری جلسات ساماندهی این است که بحث مهم کمبود نیروی انسانی در کلان شهر تهران را از جمیع جهات چه از نظر تعداد دانش آموز و چه از نظر تعداد واحدهای آموزشی و حتی تعداد نیروی انسانی بررسی کرده تا اگر کمبودی هم وجود داشت از محل های مورد نظر و مطرح شده توسط مدیرکل در جلسات روسای مناطق شهرتهران رفع و برطرف نمائیم.

برقراری توازن در زمینه توزیع حق التدریس در بین مناطق شهرتهران یکی دیگر از دلایل برگزاری جلسات ساماندهی در مناطق است که حدادی بدان اشاره داشت.

عدالت آذر نیز در ادامه ضمن تشکر از منطقه و خیرمقدم خدمت حاضران، از زحمات تمامی همکاران که در امر ساماندهی نیروی انسانی سال گذشته نهایت دقت و کوشش را از خود نشان دادند تشکر نمود.

در ادامه فولادوند مدیرکل شهرتهران ضمن خیرمقدم و تبریک گرامیداشت هفته مقام معلم و قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در این ماه رحمت، از زحمات تمامی همکاران منطقه در امر ساماندهی نیروی انسانی تشکر نموده و به این مطلب اذعان داشت که رفع مشکل ساماندهی نیروی انسانی در کلان شهرتهران فقط و فقط با همکاری و همیاری مناطق قابل رفع و حل می باشد و هدف ما از حضور در مناطق و برگزاری این گونه جلسات نیز همین است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که امسال شهرتهران با حدود 14000 کمبود نیروی انسانی در بخش های مختلف روبروست که بایستی با تلاش و کوشش و همفکری و همراهی همه بتوانیم این مشکل را که متعلق به همه ماست را به حول و قوه الهی حل و رفع نمائیم.

فولادوند گفت: هدف از برگزاری جلسات ساماندهی و حضور در مناطق این است که ما در کنار شما هستیم نه روبروی شما. بنابراین تمام تلاش و دقت مان را به حل مشکل کنونی ساماندهی شهرتهران معطوف می کنیم تا از طریق بررسی های خوب و موثر و ساماندهی کیفی بتوانیم به حول و قوه الهی مشکلات پیش روی را حل و رفع نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار