کارشناس آیین نامه معافیت تحصیلی نیروی انتظامی منطقه 15: مبنای معافیت تحصیلی تاریخ فارغ التحصیلی است

تهران(پانا) - جلسه معافیت تحصیلی با حضور روانبخش لطفعلی پور، معاون آموزش متوسطه منطقه15، امیر مهدی زاده، کارشناس آیین نامه معافیت تحصیلی نیروی انتظامی منطقه 15 و معاونین آموزشی دبیرستان ها با هدف آگاه سازی معاونین آموزشی با قوانین و مقررات حوزه نظام وظیفه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس آیین نامه معافیت تحصیلی  نیروی انتظامی منطقه 15: مبنای معافیت تحصیلی تاریخ فارغ التحصیلی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15،لطفعلی پور، معاون آموزش متوسطه منطقه 15 تهران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و خیرمقدم به مدعوین، هدف از برگزاری جلسه را آشنایی معاونین آموزشی با قوانین ومقررات حوزه نظام وظیفه جهت پاسخگویی به دانش آموزان پایه دوازدهم عنوان کرد.
در ادامه مهدی زاده، کارشناس آیین نامه معافیت تحصیلی نیروی انتظامی گفت: یکی از رسالت های حوزه نظام وظیفه، آموزش همگانی جهت جلوگیری از بروز مشکلاتی است که در اثر عدم آگاهی ایجاد می شود. وی معافیت تحصیلی را به سه دسته (دانش آموزی، دانشجویی، حوزوی) تقسیم کرد و اظهار داشت: غیبت، خط قرمز ما است و مانع هر گونه رسیدگی به معافیت تحصیلی می شود. لذا مدارس می بایست در صدور گواهی به تاریخ تولد و سال فارغ التحصیلی توجه کنند زیرا مبنای صدور معافیت تحصیلی تاریخ می باشد. وی ادامه داد: طبق ماده 33 بند «یک» حداقل سن مشمولیت 18سال و حداکثر ، 20 سال تمام برای درخواست معافیت تحصیلی می باشد و اگر یک روز بیشتر شود دانش آموز حق ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را ندارد. وی افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین ومقررات خدمت وظیفه عمومی به آدرس های ذیل مراجعه شود.
سامانه پیامک : 110206010 (ارسال علامت ؟ به سامانه)
سامانه تلفن گویا: 096480
سایت سازمان: www.vazifeh.police.ir
پایگاه فرهنگی سرباز: www. vazifeh.ir
نشانی کانال سازمان: @vazifeh.ir

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار