معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خبر داد؛

برگزاری دوره‌ آمادگی توانمندسازی دانش‌آموزان راه‌یافته شهرستانهای تهران به مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از برگزاری دوره آمادگی جهت توانمندسازی، استعدادیابی و انتخاب برترین دانش‌آموزان برای حضور در مسابقات مرحله ی کشوری سی و هفتمین دوره فرهنگی هنری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌ آمادگی توانمندسازی دانش‌آموزان راه‌یافته شهرستانهای تهران  به مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: دبیرخانه ی داوری آثار مرحله استانی سی و هفتمین دوره فرهنگی هنری، در تاریخ 29 فروردین به کار خود پایان داد.

او با بیان اینکه در این دور از مسابقات ۲ هزار دانش‌آموز به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: حدود 168 نفر از دانش‌آموزان در 42 رشته در بخش هنرهای دستی و تجسمی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

هاشمی با اشاره به اینکه امسال برگزاری مسابقات نسبت به سال گذشته از سطح بهتری برخوردار بود، ابراز کرد: امسال در جهت حضور هرچه بهتر دانش‌آموزان در مسابقات کشوری، یک دوره آمادگی جهت توانمند‌سازی، استعداد‌یابی و انتخاب برترین دانش‌آموزان جهت حضور در مسابقات کشوری در کانون های فرهنگی- تربیتی سمیه و شهیدرجایی شهرری در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل بیان کرد: درصدد هستیم جلسه‌ای با اولیا برگزیدگان مرحله استانی برگزار و برنامه‌ای مدون به آنها ارائه نماییم تا در راستای آماده سازی و حضور هرچه بهتر فرزندان خود در مسابقات مرحله کشوری اقدام نمایند.

هاشمی در پایان گفت: کسب 168 رتبه برتر مرحله استانی توسط دانش‌آموزان شهرستان های استان تهران در سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان در بخش هنرهای دستی و تجسمی چیزی جز استفاده از اساتید مجرب در راستای آمادگی و توانمندسازی دانش‌آموزان نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار