باقری: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فرصت مغتنمی برای عرضه فعالیت‌های ارزشمند قرآنی در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و حضور آموزش و پرورش در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
باقری: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فرصت مغتنمی برای عرضه فعالیت‌های ارزشمند قرآنی در آموزش و پرورش است

جلسه‌ هم‌اندیشی برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعدازظهر امروز با حضور میکائیل باقری معاون دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و نمایندگان معاونت‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش در ساختمان علاقه‌مندان این وزارتخانه تشکیل شد.

باقری در ابتدای این جلسه گفت: برگزاری دوره بیست و ششم نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگ زرینی را به فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش اضافه کرد و باعث شد آموزش و پرورش در بیست و ششمین دوره به عنوان دستگاه برتر معرفی شود.

او اظهار امیدواری کرد امسال هم بتوانیم بیست و هفتمین دوره نمایشگاه را به خوبی برگزار کنیم. او افزود: نمایشگاه بیست و هفتم از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۳ خرداد در مصلی ادامه دارد.

دستگاه تعلیم و تربیت هم به‌عنوان بزرگترین نهاد دولتی بخشی از فعالیت‌های این دوره را انجام خواهد داد‌.

معاون دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ما نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم را فرصت مغتنمی برای عرضه فعالیت‌های ارزشمند قرآنی در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش می‌شماریم.

نمایشگاه قرآن به عنوان یک فرصت برای ارائه فعالیت‌های تبلیعی ترویجی آموزش و پرورش است

هاشمی نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه قرآن به عنوان یک فرصت برای ارائه فعالیت‌های تبلیعی ترویجی آموزش و پرورش است که باید توسط اعضای جلسه پاس داشته شود. امسال هم باید در بین تمام دستگاه‌های قرآنی مانند سال‌های گذشته هم شان حرکت کنیم.

او افزود: ضرورت حضور در نمایشگاه قرآن بالا و انتظارات از آموزش و پرورش زیاد است. رتبه دارشدن آموزش و پرورش در سال گذشته حائز فعالیت‌ها و ارزیابی‌های خاصی است.

در این جلسه افراد حاضر به عنوان نماینده هر معاونت آموزش و پرورش به ارائه پیشنهادات خود درباره فعالیت‌های بیست و هفتمین دوره نمایشگاه قرآن کریم پرداختند.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۳ خرداد در مصلی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار