باهدف تسریع در اجرا و کاهش هزینه‌ها انجام می شود؛

مشارکت بسیج سازندگی در اجرای برخی از پروژه‌های آب و فاضلاب قم

قم (پانا) - بسیج سازندگی با هدف تسریع در اجرا و کاهش هزینه‌ها، اجرای برخی از پروژه‌ها آب و فاضلاب استان را بر عهده می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بسیج سازندگی در اجرای برخی از پروژه‌های آب و فاضلاب قم

دکتر علی جان صادق پور در دیدار سرهنگ دستوری مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب با اشاره به ظرفیت‌های نیروی انسانی و تخصصی بسیج سازندگی اظهار داشت: می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب استفاده کنیم.

وی حضور فعال بسیج سازندگی در پروژه‌های محرومیت‌زدایی مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده توانسته با ظرفیت‌های خوبی که در اختیار دارد کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به برخی از پروژه‌های آب و فاضلاب که بسیج سازندگی توان اجرای آن را دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون گذشته بتوانیم با تعامل که با بسیج سازندگی خواهیم داشت این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن به بهره‌برداری برسد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری نیز در این دیدار، با بیان اینکه بسیج سازندگی داری پشتوانه عظیم مردمی در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: همین ظرفیت مردمی امکان ورود ما را در اجرای پروژه‌های مختلف به وجود آورده که بتوانیم سهمی توسعه و آبادانی کشور داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه تاکنون حدود 170 گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در قم سازماندهی شده است، ابراز داشت: هدف بسیج سازندگی از ورود به اجرای پروژه‌های شهری و روستایی، تسریع در اجرا و کاهش هزینه‌های این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه نیمی از پروژه‌هایی که بسیج سازندگی بر عهده داشته آبرسانی بوده است، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل با شرکت آب و فاضلاب استان بتوانیم کمک مثبتی به اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های آبفا در سطح استان داشته باشیم.

در ادامه این دیدار برخی از پروژه‌های آب و فاضلاب جهت اجرا توسط بسیج سازندگی مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت توافق، عملیات اجرایی این پروژه‌ها هر چه زودتر آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار