پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت 21 اردیبهشت ماه

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا ررسیدن 21 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت 21 اردیبهشت ماه

در متن پیام تبریک صمد علیزاده آمده است:

همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت او دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت ، تعهد و ایثار سیراب می شوند.

بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

این سازمان به مثابه بازوئی توانمند برای وزارت آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی ، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است .

اکنون در بیستمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های تمامی مربیان پرتلاش تشکیلاتی، که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند، این روز را به جامعه پیشتاز استان شامل:

❇️مسئولین سازمان در شهرستانها
❇️مربیان و دانش آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتاز
❇️خبرگزاری پانا
❇️مجلس دانش آموزی
❇️مجامع اعضاء و مربیان
❇️و همه زحمت کشان این عرصه در سراسر کشور و استان آذربایجان شرقی

تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم ضمن استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، شاهد حضور پویا و فعال این تشکل بزرگ دانش آموزی و انتقال مهارت های اجتماعی به نسل نوجوان و جوان باشیم.

پیشتازان،روزتان مبارک

صمد علیزاده
رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار