کمیته امداد اعلام کرد

۳۳۸ مددجوی تهرانی صاحبخانه شدند

تهران (پانا) - مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از خانه‌دار شدن ۳۳۸ مددجوی تحت حمایت در سال ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۳۸ مددجوی تهرانی صاحبخانه شدند

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، جهانبخش مرادی با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی، تأمین، تعمیر مسکن و سر پناه مناسب برای مددجویان است، گفت: اگر مسکن مددجویان از نظر احداث و بهسازی مناسب باشد بسیاری از مشکلات آنان حل می‌شود.

وی به مددجویانی که در سال ۹۷ صاحب خانه شدند اشاره کرد و افزود: ۳۳۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران شامل ۳۰۴ مددجوی ساکن در شهرها و ۳۴ خانوار روستایی صاحب خانه شدند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای مسکن مددجویان بیان کرد: در سال گذشته ۱۱ میلیارد و۲۰۲ میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان شامل خرید، احداث، تعمیرات و بهسازی هزینه شده است.

مرادی ادامه داد: ادارات کمیته امداد بهارستان با تحویل ۲۵، شهریار با ۲۴ و شهر قدس با ۲۲ واحد مسکونی شهری بیشترین خرید را در شهرستان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: علاوه بر واگذاری این واحدها برای ۲۴۱۲ واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان بهارستان با تعمیر ۱۹۷ واحد، ورامین ۱۵۴، اسلامشهر ۱۴۲ و شهریار ۱۳۴ هر کدام بیشترین تعمیرات را انجام داده است.

مرادی یادآور شد: برنامه‌های مصوب سالیانه حوزه تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران در سال ۹۷ در همه سرفصل‌ها بیش از ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار