پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران، ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را در پیامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۱۴۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

متن پیام علی‌اصغر قیصری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام آموزش و پرورش با فراهم آوردن زمینه‌ی شکوفایی استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان، در پی رشد و تکامل اختیاری آنان به سمت هدف‌های مطلوب بر اساس برنامه‌ای سنجیده است. سازمان دانش‌آموزی نیز به عنوان نهادی تربیتی در این مسیر در تلاش برای حضور و مشارکت نسلی متعهد و پرنشاط در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این سازمان هم‌سو با چشم‌اندازهای ترسیم‌شده در آموزش و پرورش، با تکیه بر اصل دست‌یابی دانش‌آموزان به حیات طیبه، به فعالیت‌هایی همچون «آموزش مهارت‌های اجتماعی و گروهی»، «برگزاری هدفمند اردوهای دانش‌آموزی» و «تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد» همت گمارده تا در کسب فضایل اخلاقی ‌و کمالات انسانی، ترویج الگوها و اسوه‌های انقلابی، اسلامی و ملی در دانش‌آموزان، تقویت روحیه نوع‌دوستی و ایجاد علاقه به فرهنگ اسلامی ایرانی در آنان، تأثیرگذار باشد.

این‌جانب ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی، فرصت را مغتنم شمرده از همت والا و توجه خالصانه مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران، کوشش بی‌وقفه همکاران سازمان‌ دانش‌آموزی استان، شهرستان‌ها و مناطق، مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه‌ی تلاشگران این عرصه در سراسر استان مازندران قدردانی می‌کنم.

امیدوارم در پرتو الطاف پروردگار حی منان، در سایه توجهات صاحب الزمان (عج)، با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، تدابیر دولت محترم و اهتمام تمامی مسئولان آموزش و پرورش، شاهد رشد و تعالی شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان کشور عزیزمان باشیم.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار