امام جمعه همدان عنوان کرد:

بیانیه شورای امنیت ملی، نشان دهنده هم صدایی کشور

همدان (پانا) - امام جمعه همدان با بیان این که کینه ها و توطئه های استکبار جهانی با همراهی و همدلی خنثی می شود از همه خواست تا از بیانیه شورای امنیت اعلام حمایت کنند.

کد مطلب: ۹۱۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای امنیت ملی، نشان دهنده هم صدایی کشور

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان با بیان این که بر تعهدات مستکبران نمی توان اعتماد کرد افزود: اکنون آمریکا از برجام خارج شده و یک سال از بی تفاوتی اروپا نسبت به انجام تعهدات برجام گذشته است، اقدام و بیانیه اخیر دولت و مسئولان نظام در رابطه با بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام ارزشمند است.
او در خصوص این بیانیه گفت: این اولین بار است که کشور اقدام عملی در مقابل خروج اروپا از برجام هم ردیف با آمریکا انجام می دهد و همگان باید آگاه باشند که نباید به اروپایی ها دلخوش کرد.
امام جمعه همدان با اشاره به این که مستکبران بر اساس قوانین و تعهدات خود عمل نمی کنند خاطرنشان کرد: آن ها خوب حرف می زنند اما در ذهن و قلب خود چیز دیگری را می پرورانند اما اقدامات جمهوری اسلامی ایران در چارچوب بین المللی است.
او با تأکید بر این که بیانیه شورای امنیت ملی نشان دهنده هم صدایی همه کشور است و همه مسئولان در این زمینه وحدت دارند ادامه داد: اگر اروپا به تعهدات مالی خود عمل نکند نشان دهنده خروج از تعهدات و برجام است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که تحریم های جدید دولت آمریکا شامل تحریم صنایع فولاد و فلزات است تصریح کرد: همه باید بدانند که این تحریم ها از یک سال قبل عملیاتی شده است و ترامپ با توجه به تأثیرات روانی این موضوع، بار دیگر آن را عنوان کرده است.
امام جمعه همدان با بیان این که برخی در کشور از سخنان ترامپ در خصوص تحریم ها سوء استفاده می کنند افزود: جامعه باید آرامش خود را حفظ کند و نقش مردم در کاهش تحریم ها بسیار مهم است.
حجت الاسلام شعبانی در ادامه با تأکید بر این که فضایل و برکات معنوی ماه مبارک رمضان باید در جامعه اسلامی حفظ شود بیان کرد: انجام اعمال دینی، کارهای نیک و خدمت به سایر مؤمنان باید بهتر از گذشته در جامعه اسلامی استمرار یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار