پاتک فرهاد مجیدی به پرسپولیس؛ خرید مورد نظر برانکو استقلالی می‌شود

تهران (پانا) – مدیران باشگاه استقلال در جذب هافبک سایپا گوی سبقت را از مدیران پرسپولیس ربوده‌اند و با این بازیکن 24 ساله به توافق خوبی رسیدند.

کد مطلب: ۹۱۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پاتک فرهاد مجیدی به پرسپولیس؛ خرید مورد نظر برانکو استقلالی می‌شود

لیگ برتر هجدهم به هفته‌های پایانی خود رسیده و در روزهایی که رقابت برای قهرمانی به اوج خود رسیده است، شایعات نقل و انتقالات هم شدت بیشتری پیدا کرده و هر روز خبری به گوش می‌رسد.

یکی از خبرهایی که طی روزهای گذشته از اطراف باشگاه استقلال به گوش رسیده این است که مدیران این تیم فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده‌اند و در همین مسیر اولین موفقیت خود را بدست آوردند.

رضا اسدی هافبک 24 ساله تیم سایپا که گفته می‌شود مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیس هم بوده از سوی مدیران استقلال با واسطه‌ای قوی به مذاکره دعوت شده است. توافق خوبی بین طرفین این مذاکره حاصل شده است و رضا اسدی به زودی قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد.

این خرید باشگاه استفلال در حالی صورت گرفته که مدیران این تیم تاکید دارند که فصل آینده سرمربی خوب خارجی روی نیمکت استقلال خواهد نشست و فرهاد مجیدی به عنوان دستیار در استقلال حضور دارد. بدین ترتیب اگر این خبر صحت داشته باشد اولین خرید مدیران استقلال بدون هماهنگی با سرمربی جدید بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار