معلمان از سرمایه های مهم و ارزشمند اجتماع محسوب می شوند

مشهد (پانا) - مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی در آیین تجلیل از معلمین نمونه استان، معلمین را از سرمایه های مهم و ارزشمند اجتماع دانست.

کد مطلب: ۹۱۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان از سرمایه های مهم و ارزشمند اجتماع محسوب می شوند

سید حمید موسوی در این مراسم گفت: معلمین سرمایه های مهم و ارزشمند اجتماع محسوب می شوند و اهمیت و نقش معلم در جامعه بسیار حائز اهمیت است و طبیعتا آن چه که در هر تمدن، کشور و جامعه ای ماندگار است فرهنگی ست که به نسل های بعدی منتقل می شود و این فرهنگ توسط معلم ساخته و منتقل می شود و این نقش، نقشی اثرگذار، ماندگار و بی بدلیل است و باید به آن دقیق نگاه کرد.

وی افزود: مهمترین نقش آموزش و پرورش، تربیت انسان ها و انتقال فرهنگ است و کشور ما از یک فرهنگ و تمدن بسیار غنی و کهن برخوردار است که بر خلاف فرهنگ و تمدن بسیاری از کشورهای بیگانه این فرهنگ اصالت دارد و این تمدن به فرهنگ ناب محمدی (ص) نیز مزین شده است.

موسوی ادامه داد: امروز دنیا تشنه این فرهنگ اسلامی ایرانی می باشد و با توجه به این فرهنگ اصیل با سبقه چند هزار ساله که به دین آسمانی اسلام نیز متبرک شده است، کشورهای بیگانه نیز تلاش دارند بر روی مسائل فرهنگی ما کار کنند و این نکته رسالت معلمین را که امانت دار این فرهنگ اصیل هستند خطیر و حساس کرده است.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی در پایان خطاب به معلمین حاضر در مراسم گفت: امیدوارم در تحقق اهداف تعلیم و تربیت موفق باشید چون این موفقیت، کشور را به درجات عالی و پیشرفت خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار