«غول بابا» در تالار هنر

تهران(پانا) - نمایش عروسکی «غول بابا» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز هر روز بجز شنبه‌ها در ساعت نوزده و پانزده دقیقه میزبان خانواده‌ها می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
«غول بابا» در تالار هنر

به گزارش روابط عمومی تالار هنر،در خلاصه این نمایش آمده است: «فیروز در خیال خود به سرزمین قصه‌ها سفر کرده و با غول قصه جک و لوبیای سحرآمیز مواجه می‌شود. او که در رویای کودکانه‌‌اش غول را مهربان می‌بیند، متوجه می‌شود که غول پس از شکستن درخت، روی خانۀ گنبدی یک پیرزن افتاده و نجات پیداکرده است. فیروز تلاش می‌کند تا غول مهربان را به خانه‌‌اش در آسمان بازگرداند.»
مینا قهرمانی، فاطمه شیرزاده و زهرا ناوشکی بازیگران نمایش «غول بابا» و سحر حسن زاده، لیلا بحری، وحید حمیدزاده و سحر دستمرد، مهدی وحیدی و هانیه بنکداران بازی دهندگان عروسک‌ها هستند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
مجتبی ذبیحی: تهیه کننده، فرشته ابراهیمی: طراح و ساخت عروسک، داوود شیخ: آهنگساز، مهدی سیم ریز: طراح صحنه، فاطمه شیرزاده: طراح پوستر و بروشور و ریحانه مطهری: روابط عمومی.
نمایش «غول بابا» اردیبهشت و خرداد در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده برای مخاطب کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار