مهاجم سابق پرسپولیس به جدایی از استقلال و پیوستن به تراکتورسازی نزدیک شد

تهران (پانا) - مهاجم آفریقایی پرسپولیس که نتوانسته است رضایت هواداران و کادر فنی استقلال را جلب کند، به احتمال زیاد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۳۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مهاجم سابق پرسپولیس به جدایی از استقلال و پیوستن به تراکتورسازی نزدیک شد

گادوین منشا که در نیم فصل اول از پرسپولیس جدا شد و به استقلال پیوست به نظر می‌رسد خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد با این تیم به پایان خط رسیده است.

این مهاجم آفریقایی که با تصمیم فرهاد مجیدی مدتی از استقلال به علت مسائل انضباطی کنار گذاشته شد، علاوه بر مشکل انضباطی، از نظر فنی نیز نتوانسته است هواداران و کادر فنی استقلال را راضی کند و به همین دلیل برخی منابع خبری از احتمال پایان همکاری او با استقلال خبر داده‌اند.

قرارداد منشا با استقلال به صورت مشروط است و تنها یک نیم‌فصل حضورش در استقلال به صورت قطعی بود و در صورتی در استقلال ماندگار می‌شد که می‌توانست رضایت کادر فنی استقلال را جلب کند اما تنها یک گل زده در نیم‌فصل آمار ضعیف منشا را نشان می‌دهد.

یک منبع آگاه در تبریز به پانا خبر داده است که در صورت توافق نکردن منشا با استقلال برای ادامه همکاری، احتمال اینکه تراکتورسازی تبریز او را جذب کند زیاد است و شاید فصل آینده منشا در ایران حضور در چهارمین تیم را تجربه کند.

گادوین منشا در تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و سپس به پرسپولیس پیوست و حالا برای استقلال بازی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار