معاون اول دستگاه قضایی کشور:

اجرای به موقع احکام باید توسط مسؤولان قضائی جدی گرفته شود

شیراز(پانا)_ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای امروز صبح در مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری فارس، اظهار داشت:اگر عملکرد دکتر القاصی درخشان است یکی از عواملش این است که استان فارس از سبقه درخشانی در همر قضا برخوردار بوده است.

کد مطلب: ۹۱۳۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای به موقع احکام باید توسط مسؤولان قضائی جدی گرفته شود

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد:سیانت از شؤون قضا و کارمندان دستگاه قضائی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین نکاتی است که رعایت آن بیش از پیش برای دستگاه قضائی نیاز است.

وی تصریح کرد: اجرای به موقع احکام باید توسط مسؤولان قضائی جدی گرفته شود و از مسئولانی که منصوب شده‌اند خواهشمندم که اهتهام جدی به حق الناس داشته باشید.

معاون اول دستگاه قضائی کشور ادامه داد: فضای مجازی بلای خانمان‌سوزی شده که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند در سال ۱۳۹۰ به دستور مقام معظم رهبری شورای عالی فضای مجازی تشکیل شد تا از بروز جرایم جلوگیری کند.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای تاکید کرد: قوه قضائیه باید تا جای ممکن دولت را در راستای مقابله با قاچاق و در جهت حمایت از کالاهای داخلی کمک کند به خصوص در این شرایط که شیطان بزرگ آمریکا برای لطمه زدن به شأن انقلاب از هر دری وارد می‌شود تا حس امنیت را از مردم بگیرد.

اژه ای تاکید کرد: امروز آمریکا برای ایجاد حس ناامنی در سطح جامعه از هرچه در توان دارد استفاده می‌کند اما دستگاه قضائی در راستای حفظ امنیت روانی مردم تا جای ممکن باید تلاش کند.


خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار