معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورشکاشمر گفت:

کاشمر یک قطب قرآنی در استان خراسان رضوی است

کاشمر(پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز مقام معلم گفت: کاشمر یک قطب قرآنی در خراسان رضوی است.

کد مطلب: ۹۱۳۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کاشمر یک قطب قرآنی در استان خراسان رضوی است

حسن رمضانی، معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر، افزود: در بخش فرهنگی هنری در پرسش مهر امسال بیش از ۱۸۰ اثر به استان ارسال کردیم،
رمضانی گفت: از محدود شهرستانهایی بودیم که در تمامی رشته ها آثر ارسال کردیم و این موجب شد ۱۵ اثر دانش آموز کسب رتبه کنند که در پرسش مهر ۷ نفر موفق به کسب رتبه اول استان شده و به کشور راه پیدا کردند و ۵ نفر دوم و سه نفر مقام سوم استان را کسب کرده و سرود همگانی یکی از مدارس به کشور راه یافت.

وی گفت:ما ۲۸ تیم به استان اعزام شده اند، گفت: تاکنون بیش از ۳۰ المپیاد درون مدرسه ای برگزار شده است.

وی گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و غلبه بر آسیب‌های اجتماعی در هر مدرسه یک مشاور داریم همچنین برای دانش اموزان در همه مدارس ابتدایی سفیران سلامت و کارشناسان تغذیه را قرار دادیم تا از این طریق بخشی از آسیب ها را کم کنیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه دغدغه ما کمبود مشاور است و در همه کشور این مشکل مشهود است، بیان کرد: قطعأ مجموعه آموزش و پرورش با ۳۲ هزار دانش آموز آسیب های مختلفی دارد.

وی عنوان کرد: از ابتدایی خردادماه مدرسه فوتبال در سالن ۲۲ بهمن را برگزار و ثبت نام از بیستم اردیبهشت ماه آغاز می شود
وی برای آخرین سخن خود گفت:معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در ادامه با اشاره به اینکه در ۴ مدرسه کتابخانه های خیر ساز افتتاح شده است، عنوان کرد: برگزاری نشست های کتابخوان و تهیه کتاب و اهداء آنها به مدارس محروم از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اعلام اینکه کاشمر قطب قرآنی در استان است، اظهار کرد: در حال حاضر مقام اول حفظ ۵ جزء قرآن کریم در کشور از کاشمر است.

رمضانی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی شهرستان شرکت کردند که تعدادی از این افراد به استان راه یافتند، گفت: سال قبل پسرانی که حائز رتبه شدند ۴۷ درصد بوده که امسال به ۶۸ درصد رسیدند و دختران از ۲۲ درصد به ۳۳ درصد افزایش یافتند و در مجموع ۱۳ درصد رشد رتبه ها را در حوزه قرآن داشته ایم.

وی همچنین گفت: تاکنون ۲۵ میلیون تومان کالای غیر نقدی از سوی فرهنگیان شهرستان برای سیل زدگان جمع آوری و به برای سیل زدگان بردسکن ارسال گردید همچنین سه میلیون تومان هم به حساب سیل زدگان واریز گردید.

اکنون حدود ۴۱ مشاور داریم که صرفا در مقطع متوسطه اول سازماندهی شدند و در متوسط دوم و ابتدایی مشاور نداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار