رییس انجمن سینمای جوان همدان خبر داد:

حمایت ویژه از فیلم کوتاه و ارائه کمک های مالی بلاعوض به تولید آن

همدان (پانا) - رییس انجمن سینمای جوان همدان از فیلم سازان خواست تا و ارزشمند خود را برای داوری به انجمن سینمای جوان ارائه دهند.

کد مطلب: ۹۱۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت ویژه از فیلم کوتاه و ارائه کمک های مالی بلاعوض به تولید آن

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، حبیب حیدری با اشاره به تشکیل شورای پیچینگ تولید در همدان گفت: ایده‌ها و طرح‌های فیلم سازان در این شورا بررسی و برترین‌ها برای تولید و حمایت گزینش می‌شوند.

رییس انجمن سینمای جوان گفت: فیلم های برتر از مراحل ابتدایی تولید تا پایان ساخت تحت مراقبت این شورای تخصصی هستند و از ١٠ تا ٥٠٠ میلیون ریال کمک مالی بلاعوض بهره مند می شوند.

حیدری یادآوری کرد: این کمک های مالی توسط انجمن سینمای جوان ایران با هدف حمایت از تولید فیلم کوتاه به فیلم نامه های واجد شرایط پرداخت می شود.

او مهرداد زاهدیان، مجید بزرگر، مجید گرجیان، بردیا یادگاری و امید وفایی را پنج عضو شورای پیچینگ در همدان اعلام کرد و گفت: این شورا برای نخستین بار در این استان راه اندازی شده است.

حدود پنجاه فیلم ساز همدانی در زمینه تولید فیلم کوتاه فعالیت دارند و پیچینگ فرایندی است که ایده ‌پرداز را به جذب سرمایه برای تولید و ساخت ایده‌اش امیدوار می کند.

در فرایند پیچینگ، ارائه ‌دهندگان باید درباره ایده هایشان صحبت کنند تا سرمایه‌ گذار بتواند با درنظر گرفتن عوامل موفقیت آن طرح، سرمایه‌ اش را در اختیار تولیدکننده قرار دهند بنابراین پیچینگ می‌تواند اتفاق سرنوشت ‌سازی برای ایده‌ پرداز و تولیدکننده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار