با تلاش و به همت نیروهای اجرایی محقق شد؛

کسب رتبه برتر شهرداری منطقه 4 در اجرای پروژه های عمرانی فضای سبز در سال 97

مشهد (پانا)- شهرداری منطقه چهار مشهد در اجرای پروژه های عمرانی فضای سبز موفق به کسب رتبه برتر بین مناطق سیزده گانه شهرداری در سال 97 مشهد شد.

کد مطلب: ۹۱۳۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر شهرداری منطقه 4 در اجرای پروژه های عمرانی فضای سبز در سال 97

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، غلامرضا غلامی گفت: براساس ارزیابی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد طی سال گذشته این منطقه با بالاترین پیشرفت و درصد جذب اعتبارات در اجرای پروژه های عمرانی فضای سبز، موفق به کسب مقام برتر بین مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد شد.

شهردار منطقه چهار مشهد اظهار داشت: منطقه چهار در سال 97 توانست 91 درصد اعتبارات حوزه فضای سبز را در بخش پروژه های عمرانی جذب کند و بالاترین میزان جذب را در بین مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد را به دست آورد.

غلامی در ادامه در خصوص پروژه های فضای سبز در سال 97 اذعان داشت: ابتدای سال گذشته بوستان 4 هکتاری مدرن لاله و نرگس با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در انتهای پنجتن 55 و در مجاورت شهرک های نیکروز، نوکاریز و صبا و با امکاناتی از قبیل زمین بازی کودکان، نمازخانه، پارکینگ رایگان و ... برای استفاده شهروندان احداث و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: بازپیرایی 11 هزار متر مربع از فضای سبز بلوار طبرسی شمالی با اعتبار 9،2 میلیارد ریال شامل روتبال درخت، ترون، کاشت چمن، جدول گذاری، اصلاح سیستم آبیاری، نورپردازی و ... از دیگر پروژه های اجرا شده فضای سبز در سال 97 بوده است.

غلامی یادآور شد: بازپیرایی 1500 متر مربع از فضای سبز تقاطع غیر همسطح فجر با اعتبار 425 میلیون ریال، کاشت بیش از 650 هزار گل فصلی و دائمی و توزیع بیش از 20 هزار نهال در سطح منطقه ، اجرای خط انتقال چاه پنجتن 45 به بوستان ارم به طول 600 متر و با اعتبار باغ بر یک میلیارد ریال در راستای حذف آبیاری تانکری و صرفه جویی در مصرف آب نیز از دیگر این پروژه هاست.

شهردار منطقه چهار مشهد به پروژه های ادامه دار فضای سبز منطقه چهار در سال 98 اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از این پروژه ها بوستان خطی آفرینش واقع در بلوار شهید آوینی در مساحت 18 هزار متر مربع و با اعتبار 16 میلیارد ریال است که از ابتدای آبان ماه سال گذشته آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال اجراست.

غلامی در پایان افزود: احداث فاز تکمیلی بوستان خطی شمال بزرگراه شهید بابانظر، حدفاصل بلوار شهید آوینی و شهید بابانظر 42 با اعتبار 20 میلیارد ریال نیز در حال احداث است که براساس زمانبندی صورت گرفته، تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار