با حضور نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی؛

آیین تجلیل از مقام معلم در شبانکاره برگزار شد

شبانکاره ،بوشهر(پانا)_ آیین تجلیل از مقام معلم با حضور نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش در شبانکاره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از مقام معلم در شبانکاره برگزار شد

باقر سعادت نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از مقام معلم در شبانکاره اظهار داشت: امروز کشور به حمایت معلمان بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد تا بتوان این حیله و مکر جهانخواران را همانند چهل سال گذشته باطل کرد و با حفظ تمامیت کشور در یک فصل جدید از خدمت قدم گذاشت.

سعادت با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از مشکلات موجود مطلع هستند ادامه داد: بدون اینکه نیازی به بازگویی مشکلات باشد همه نمایندگان به مشکلات فرهنگیان واقف هستند.

وی به فرمایش پیامبر مبنی بر علم را به وسیله قلم بیاموز اشاره کرد و افزود: این سخن پیامبر نشان دهنده مقام بالای معلم و علم آموزی نزد پروردگار است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به 22 سال خدمت خود در آموزش و پرورش یادآور شد: معلمی از بهترین و ارزشمندترین شغل ها است و جایگاه بسیار مهمی در جامعه دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره نیز با گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری گفت: شهید مطهری با خون خود نقش هویتگری را برای ما امضاء کرد و این شهید والامقام الگوی همیشگی ما برای معلمی است.

هوشنگ عباسی ادامه داد: آموزش وپرورش سنگ بنای همه پیشرفت های یک جامعه است و زمانی به رشد و پیشرفت دست پیدا می کند که همه تغییرات از آموزش و پرورش شروع شود .

وی تصریح کرد: معلم رکن اصلی آموزش وپرورش است و برای رسیدن به معلمانی توانمند باید برای رشد وتامین معلمان کمک کرد.

نماینده معلمان منطقه شبانکاره نیز اظهار داشت: در بحث تامین معیشت معلمان قول و وعده های بسیاری داده شده که امید است با تلاش نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی طرح رتبه بندی معلمان به ثمر بنشیند.

نماینده معلمان افزود: معلمان با وجود مشکلات زیاد باز هم تمام سعی و تلاش خود را در راه تعلیم و تربیت ادامه می دهند تا نسلی که باعث پیشرفت جامعه باشد را تربیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار