بازدید مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزی

خرم آباد(پانا) - رضا زینی وند مقدم صبح امروز از نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزی دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد بازدید کرد و بمناسبت هفته معلم با دانش آموزان و فرهنگیان این آموزشگاه دیدار کرد .

کد مطلب: ۹۱۳۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزی

رضا زینی وند مقدم در این برنامه با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم از تلاش و جدیت مدیریت آموزشگاه ،همکاران آموزشی وعوامل اجرایی دبیرستان دخترانه شاهد تقدیر کرد.

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه مشارکت دانش آموزان در اینگونه فعالیت ها باعث شکوفایی استعدادهای آنها می شود، اظهارکرد: ضرورت دارد برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت و رشد تحصیلی دانش آموزان از جمله مدارس خاص و مدارس شاهد برنامه ریزی منسجمی طبق سند تحول بنیادین انجام پذیرد و با تشویق و ترغیب دانش آموزان در چنین برنامه هایی موجبات شکوفائی استعدادهای بالقوه آنان فراهم شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد : با هدایت و پرورش استعداد دانش آموزان در آینده نزدیک، می­توان شاهد موفقیت های گسترده آنان در سطح ملی و بین المللی بیشتر از گذشته بود .

در این نمایشگاه اثار دانش آموزان در رشته های مختلف و با موضوعات متنوع در نمازخانه دبیرستان دخترانه شاهد مورد نمایش واقع شده است.

از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه می توان ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، کشف استعداد های دانش آموزان، زمینه سازی ایجاد اوقات فراغت در منزل، شور و نشاط اجتماعی و علمی و ایجاد تفکر خلاق در دانش آموزان را برشمرد.

در پایان این برنامه از دانش آموزان برتردرسی و اخلاقی و همکاران آموزشی و عوامل اجرایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار